frusciante - főkép
>> SzervizAlfa MiTo 1,4 t-jet 155le // 2024-06-15

Olaj+ szűrők cseréje. Klíma hűtőközeg cserét is csináltam a gépen. Igazából csak kíváncsiságból fejtettem le hogy mennyit veszített az eredeti töltet mennyiségből.435g jött le az 500as rendszerből

 
>> SzervizAlfa 147 Gta Q2 // 2024-06-15

Olaj + szűrők cseréje.
Illetve felni csere.

>> SzervizAlfa 147 Gta Q2 // 2023-03-15

Lassan (igazából nagyon is gyorsan) közeledik egy áprilisi dátum így megejtettem az olajcseret.

>> Tuning és extraAlfa 147 Gta Q2 // 2023-03-11

3 év után végre belefogtam a meglévő 330as nyereg felújításába. Levettem a hátsó nyergeket is. Mindet homokszortam, washprimer, filler, szín, 2k lakk, csavarok konzolok szintén. Felkcsovek femre cserélve. A nyergek megkapták a lussotol érkezett új dugókat és természetesen minden más is zsír újra cserélve..Holnap felrakom az első szettet is illetve olajcsere szűrőkkel és jöhet a tavasz .

>> SzervizAlfa MiTo 1,4 t-jet 155le // 2022-10-01

Vettem két új gyári hátsó nyerget és cseréltem mellé az olajat is.

 
>> SzervizAlfa MiTo 1,4 t-jet 155le // 2022-09-06

Cseréltem a két első gátlót szintén gyárira, mert a benne lévőn látszott a 14 év. Nem szeretem a korróziót a gátlón.

 
>> EgyébAlfa MiTo 1,4 t-jet 155le // 2022-08-26

Beépítettem a szivargyújtó helyére a már megszokott usb töltőt, így már ebben az autóban is használható a rendszer.

 
>> SzervizAlfa 147 Gta Q2 // 2022-08-26

A 4 éve vásárolt kábel köteget leszedtem teljesen lebontottam, újra bandazsoltam majd újra gégecsőveztem. A teljes korbacs szigetelése hibátlan volt hála égnek így csak a bandázsolás és csövezés volt a munkafolyamat. Remélem hogy nem csak optikai javulást hoz az elvégzett munka hanem hosszú távú védelmet nyújt majd a kábel kötegnek a hő és víz ellen.

 
>> SzervizAlfa MiTo 1,4 t-jet 155le // 2022-08-07

Cseréltem lengőkarokat, kormánygombfejeket, stabpalcakat, és a stabrudat. Mind még a gyári volt benne úgyhogy időszerű volt...

 
>> SzervizAlfa MiTo 1,4 t-jet 155le // 2022-07-06

Cseréltem a hátsó gatlokat illetve a rugokat. A gátló utángyártott a rugó ugyanolyan szinkodu gyári. Rozsda ütötte fel a fejét a rugon. Nem akartam megvárni míg eltörik és ha már cseréltem akkor a gatlokat és a hozzájuk kapcsolódó alkatrészeket is cseréltem. Illetve mind a négy dobbetet mögül a felületi korroóziot visszacsiszoltam kezeltem brunoxal és gyári festékkel lefujtam.