Tagok >> frusciante >> Blog
Olaj+ szűrők cseréje. Klíma hűtőközeg cserét is csináltam a gépen. Igazából csak kíváncsiságból fejtettem le hogy mennyit veszített az eredeti töltet mennyiségből.435g jött le az 500as rendszerből
Lassan (igazából nagyon is gyorsan) közeledik egy áprilisi dátum így megejtettem az olajcseret.
3 év után végre belefogtam a meglévő 330as nyereg felújításába. Levettem a hátsó nyergeket is. Mindet homokszortam, washprimer, filler, szín, 2k lakk, csavarok konzolok szintén. Felkcsovek femre cserélve. A nyergek megkapták a lussotol érkezett új dugókat és természetesen minden más is zsír újra cserélve..Holnap felrakom az első szettet is illetve olajcsere szűrőkkel és jöhet a tavasz .
Vettem két új gyári hátsó nyerget és cseréltem mellé az olajat is.
Cseréltem a két első gátlót szintén gyárira, mert a benne lévőn látszott a 14 év. Nem szeretem a korróziót a gátlón.
Beépítettem a szivargyújtó helyére a már megszokott usb töltőt, így már ebben az autóban is használható a rendszer.
A 4 éve vásárolt kábel köteget leszedtem teljesen lebontottam, újra bandazsoltam majd újra gégecsőveztem. A teljes korbacs szigetelése hibátlan volt hála égnek így csak a bandázsolás és csövezés volt a munkafolyamat. Remélem hogy nem csak optikai javulást hoz az elvégzett munka hanem hosszú távú védelmet nyújt majd a kábel kötegnek a hő és víz ellen.
Cseréltem lengőkarokat, kormánygombfejeket, stabpalcakat, és a stabrudat. Mind még a gyári volt benne úgyhogy időszerű volt...
Cseréltem a hátsó gatlokat illetve a rugokat. A gátló utángyártott a rugó ugyanolyan szinkodu gyári. Rozsda ütötte fel a fejét a rugon. Nem akartam megvárni míg eltörik és ha már cseréltem akkor a gatlokat és a hozzájuk kapcsolódó alkatrészeket is cseréltem. Illetve mind a négy dobbetet mögül a felületi korroóziot visszacsiszoltam kezeltem brunoxal és gyári festékkel lefujtam.