Tagok >> frusciante >> 147 Gta Q2 >> Blog
- Típus:147 Gta Q2
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Azzuro gabbiano
Lassan (igazából nagyon is gyorsan) közeledik egy áprilisi dátum így megejtettem az olajcseret.
3 év után végre belefogtam a meglévő 330as nyereg felújításába. Levettem a hátsó nyergeket is. Mindet homokszortam, washprimer, filler, szín, 2k lakk, csavarok konzolok szintén. Felkcsovek femre cserélve. A nyergek megkapták a lussotol érkezett új dugókat és természetesen minden más is zsír újra cserélve..Holnap felrakom az első szettet is illetve olajcsere szűrőkkel és jöhet a tavasz .
A 4 éve vásárolt kábel köteget leszedtem teljesen lebontottam, újra bandazsoltam majd újra gégecsőveztem. A teljes korbacs szigetelése hibátlan volt hála égnek így csak a bandázsolás és csövezés volt a munkafolyamat. Remélem hogy nem csak optikai javulást hoz az elvégzett munka hanem hosszú távú védelmet nyújt majd a kábel kötegnek a hő és víz ellen.
Gyárilag fekete kék ülés szettel készült a gép. A donorbol elhoztam a szürke feketét ami nagyon szép állapotban volt. Azt nemrég eladtam és megvettem azt a szinkombot amit azóta keresek amióta megvan a gép. Nem hibátlan sajnos, de kis munkával még teljesen menthető. Ráadásul fűthető és a fles hátsó fejtamlakkal van felszerelve ami elég ritka. Ha valamikor lesz időm kijavitom amit kell és beépítem. Az autó már ki van ürítve...😃 Ezzel a színnel kevés gabbianot láttam de nagyon tetszettek.
Levettem a valtogombot hogy felujitsam és közben ránéztem a kulisszara ami adott egy kis meglepetést mert a holtjatek figyelése közben észrevettem hogy a kulissza felső részét tartó csavar mozog a felső résszel majdnem együtt.. egyértelmű volt hogy kilazult a csavar. Természetesen fentről hiába próbálod meghúzni elforog mert önzáró anya van rajta alulról. Így nem maradt más mint lebontani a katalizátort, szondakat kéziféket és leereszteni a kulissza tartó lemezt. Alulról ellen tartottam és Apámat megkértem hogy húzza meg a 3 csavart. Kotyogas megszűnt így a kulissza felújítást nem kellett megejteni mert új perselyekkel és felső résszel sem lenne ennél jobb. Az eredmény megérte a ráfordított időt.
Kapott fekete e jeles novitec oldalindexeket, kormány gombokat újakra cseréltük illetve kapott egy gyári ponyvat (mito). Ilyen aprosagbol még mindig rengeteg dolog vár beépítésre és sajnos várni is fog most egy dbig ugyanis most ismét a ház lesz előtérben és nem lesz időm vele foglalkozni.
Újabb két évre letudva. A legutóbbi 3 évvel ezelőtti vizsga óta 13.513 kmet futott a paripa. Ez 4.504kmes éves átlagban.
Elkezdtem beépíteni a korábban vásárolt alkatrészeket. Fényszórót igazából csak azért cseréltem mert a régi hátsó rögzítői már töröttek voltak. A hűtőnek sem volt baja de mivel palyanapra is epitem a gépet így bekerült az is. Ha már ott voltam a klomakondit is cseréltem pedig az is meglepően jó állapotban volt gyári létére.a ventilátor házat is dbokra szedtem homokszortam és újra fenyeztem. Illetve kikerült a szűkre bőr belső és megy vissza a gyári kék. Seleniara szeretném összerakni teljesen a vasat úgyhogy muszáj volt elkezdeni...
Ma volt egy egész órám a GTAra. Kiszedtem a légszűrőházat és elvégeztem az éves szűrő tisztítást. Minden csavar még újszerű a házon úgyhogy adtam nekik vastagon rezpasztat hogy még sokáig ilyenek legyenek. Legutóbbi blog óta megint érkezett jópár dolog a géphez. Ha egyszer utolérem magam végre beépítésre kerül rengeteg dolog a gépbe.. csak győzzem kivárni...😔 Legkésőbb a seleniara azért össze kell rakjam a gépet 😎