Tagok >> frusciante >> Blog
Olaj+ szűrők cseréje. Klíma hűtőközeg cserét is csináltam a gépen. Igazából csak kíváncsiságból fejtettem le hogy mennyit veszített az eredeti töltet mennyiségből.435g jött le az 500as rendszerből
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000113/0000113172t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000113/0000113173t.jpg)
Lassan (igazából nagyon is gyorsan) közeledik egy áprilisi dátum így megejtettem az olajcseret.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109093t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109094t.jpg)
3 év után végre belefogtam a meglévő 330as nyereg felújításába. Levettem a hátsó nyergeket is. Mindet homokszortam, washprimer, filler, szín, 2k lakk, csavarok konzolok szintén. Felkcsovek femre cserélve. A nyergek megkapták a lussotol érkezett új dugókat és természetesen minden más is zsír újra cserélve..Holnap felrakom az első szettet is illetve olajcsere szűrőkkel és jöhet a tavasz .
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109075t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109076t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109077t.jpg)
Vettem két új gyári hátsó nyerget és cseréltem mellé az olajat is.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107512t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107513t.jpg)
Cseréltem a két első gátlót szintén gyárira, mert a benne lévőn látszott a 14 év. Nem szeretem a korróziót a gátlón.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107216t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107217t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107218t.jpg)
Beépítettem a szivargyújtó helyére a már megszokott usb töltőt, így már ebben az autóban is használható a rendszer.
A 4 éve vásárolt kábel köteget leszedtem teljesen lebontottam, újra bandazsoltam majd újra gégecsőveztem. A teljes korbacs szigetelése hibátlan volt hála égnek így csak a bandázsolás és csövezés volt a munkafolyamat. Remélem hogy nem csak optikai javulást hoz az elvégzett munka hanem hosszú távú védelmet nyújt majd a kábel kötegnek a hő és víz ellen.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107099t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107100t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107101t.jpg)
Cseréltem lengőkarokat, kormánygombfejeket, stabpalcakat, és a stabrudat. Mind még a gyári volt benne úgyhogy időszerű volt...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106902t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106903t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106904t.jpg)
Cseréltem a hátsó gatlokat illetve a rugokat. A gátló utángyártott a rugó ugyanolyan szinkodu gyári. Rozsda ütötte fel a fejét a rugon. Nem akartam megvárni míg eltörik és ha már cseréltem akkor a gatlokat és a hozzájuk kapcsolódó alkatrészeket is cseréltem. Illetve mind a négy dobbetet mögül a felületi korroóziot visszacsiszoltam kezeltem brunoxal és gyári festékkel lefujtam.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106609t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106610t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106611t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106612t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106613t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106614t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106615t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106616t.jpg)