Az idő eljött, így megtettük. motor, váltó olaj csere
kiszolgálta az idejét, megérett a cserére.
Kapott egy új lökhárítót, ki lett kalapálva, festve a horpadás, egy új jobb hátsó lámpa, az első lámpák polírozva és lakkozva lettek.
178000Km. Egyre többször csúszott a kuplung magasabb fordulaton, így cseréltünk kuplungot. Ahogy az eltávolított darabot néztem... láttam megérett a cserére :)
Nem értem hogyan, de elkaptam egy ott parkoló kocsit a ház előtt.
folyt köv javítás után
Lassan elérkezik a kétéves évfordulónk :) Így eltolatm Palotára, hogy felkéstzüljünk a műszaki vizsgára. ÉS eme jeles alkalomra való tekintettel, cseréltünk is pár dolgot.
Légszűrő,
olaj, olajszűrő,
pollenszűrő,
kézifékállítás bowden olajozás,
első fékpofa csere
kipufogó hegesztés
a mostanában fel felvillanó légzsák visszajelző csatlakozó rendbetétele,
műszaki vizsga
Itt a Tavasz itt a Nyár :) Miután szépen lecsendesítettük a futóművet, kezdett idegesítő lenni a halk búgás gyorsításkor... Több helyről hallottam, hogy a V alakú mintázat öregebb téli gumival produkálhat ilyet. Legyen... kapott 4 vadiúj Michelin energy saver-t.
Mintha új autóba ültem volna ;)
Legutóbb csak szilent csere volt. Most már látom nem volt jó ötlet.... Elgurultunk Palotára és lecseréltük azt a zörgő vacakot, és ha már szét volt szedve, a kutyacsontokat is cseréltük.
A fakopácsok elköltöztek :) Ismét a téli gumi a legnagyobb zaj amit hallok menet közben.
Kicsit sétáltam a városban. Mire visszajöttem, várt egy cetli: Bocs a kocsiért... legalább volt telefonszám is. A bal hátsó ajtóra rányitotta a sajátját :(
Csak, hogy ne legyen egyszerű... Belga autó belga biztosító...
Gyorsításkor, lassításkor húzott egy kicsit kopogott is Szóval ellátogattunk Palotára. Alsó lengőkarokat cseréltük, most mint új korában :)
És mivel jön a tél, kapott szép új gyári ablaktörlőket.