Tagok >> VKG231!!! (156+75) >> 155 2.0 8V TS >> Blog
- Típus:155 2.0 8V TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1993
- Színe:Grigio Medio
Hát, 2011 november 18-án vettem, a jól rémlik, 189.000 km-rel.
2013. júliusában 210.000 van benne.
Volt rajta a kezdet kezdetén egy olajcsere (+légszűrő, olajszűrő), üa.szűrő csere, gyertyacsere, nagynyomású olajgomba csere.
Megvettem rá a fekete Speedlineokat Youri-Dfg vonalon.
Utána NTC csere még az év decemberének végén.
(Nyár. Csönd. Illetve klímatöltés Dfg-nél. Ja, meg az alapjárati motorra menő vákuumcső kirepedt, 500 pénz volt Marklarnál, talán akkor hozhattam el az üléseimet is azt hiszem...)
2012 Ősz: Valami kretén, korlátolt agyú barom letörte a jobbos tükröt... Trencsiktől lett.
Ugyanakkor valószínűleg a felnijeimet is megpróbálták lelopni, de megzavarhatták őket, a bal elsőn lelazították a csavarokat. Örültem másnap az autópályán...
Tönkrement a LMM benne, Marklartól másikat szereztem be.
Újabb olajcsere szűrőkkel 200-nál. Mellé vadonatúj lambdaszonda, hátha segít. (Nem segített. A problémám alacsony fordulati nem menés, benzinszag, enyhe túlfogyasztás, néha berángatás voltak.)
Közben egy haverom befejelte az oldalát, bal hátul még nem győztem meg magam, hogy leszereljem azt a sárvédőt. Okkal...
Nyáron cseréltem még pollenszűrőt. Hát, valszleg 20 éve először én...
2012 őszén vettem bele egy másik ECU-t, hátha az okozza... Nem.
Aztán 2012 őszén egy húzósabb autópályás menet után összepisilte magát. Elengedett egy liter olajat. Sajnos csak szarral sikerült utána tölteni, benzinkútról, óvatos közlekedés ON.
Vezérlés oldali főtengely-szimmering csere, ha már lent voltak, hosszbordás és ékszíj is cserélve, PLUSZ a rángatás okát is kiderítette Kerepesi Jani. Köszönöm neki ezúton is! Egy munkanap alatt az összes gondomat megoldotta, le a kalappal.
+++ ---> Az olajfogyás a 0-ra mérséklődött a szimmering cserét követően.
Nyár elején Nardi kormány, hátsó szárny beszerzése, illetve olajcsere, szűrőkkel. A már említett 10W60-as L-M GT1 olajra. Egészen más a hangja azóta.
A fogyasztása idén nyárig stabil 10 volt, aztán megtaláltam a nagypapacipőmet, és Felvidéken produkált egy 7.5-öt, Balatonon pedig egy 8-at.
Ennyi. Eddig. De az augusztus húzós lesz: futómű, fék, elektromosság.