Mutasd

>> Esemény2013-12-10

Lehet van ilyen bejegyzés már Amore-n. De csinálok magamnak egy ksi emlékeztetőt.
Szóval az immo.
Megszivatott, nem kicsit, nagyon. Miután hozzámkerült a kocsi elkezdte játszani azt a sztoirt, hogy nem indul. Gondoltam én már mindenre mikor észrevettem, hogy a kulcs/code felirat égve marad. Immo. Mreni tanácsára megfújkáltam az immo vevőjét a kulcsokban először, jelenség elmúlt öröm-bódottág.
Viszont vezérlés csere után hol indult hol nem, ha nem akkor nagyon nem akart, gondolom maga a gyújtásráadás is kínozza az akksit annak ellenére, hogy direkt nem próbáltam indítani, tudtam úgyse indul el. Lényeg a lényeg eljutottunk arra a pontra ahonnan már egyáltalán nem akart indulni.
MRenivel konzultálva jött a megoldás: kódoljam ki (mázli, hogy a kódkártya megvan, ezután autót seveszek enélkül pláne amiben gyári immo van).
Szóval kódolás menete:
- kulcs bedug, majd gázpedál lenyom amíg a befecsi jel el nem tűnik
- ezután elkezd villogni a befecsi jel és a kód első karakterével megegyerző villogás után ujra gázra kell lépni amig a befecsi jel el nem alszik
- ismétlés mind az öt számjeggyel majd ha minden ok akkor gyors egymás utáni villogással jelzi hogy elfogadta és indítható
- code felirat ilyenkore nem alszik el.

Amit érdemes még megcsinálni: alsó kormányburkolat lebont és zárszerkezeten lévő műanyagot megfúkálni ha csatis, ha nem csatis akkor külön immovezérlője van van valahol az utasoldalon ezt még nem derítettem fel
esetleg egy ecu reset akkusaru levétele által

Nekem a próbálkozások lemerítették az akksimat. okultam, és megörökítem hátha más is okulni fog aki még új az 'alfás' dolgokban. :)

Költség nem volt szerencsére, bár egy új akku lehet be fog játszani, kiderül töltés után mit produkál.