Mutasd

>> Szerviz2019-10-06

240 500 km-nél újra kicseréltem az alsó munkahengert. Még mindig nem volt tökéletes a váltás, hol akadós volt hol tökéletes, a rükverc sokszor egyenesen katasztrófa. Egyszer vezette egy szombathelyi cartárs, ő hívott fel a megoldással. Ugyanez történt a v6-jával, kiderült hogy két féle munkahenger van. Az egyik munkahenger dugattyúja 25.4 mm átmérőjű, a másiké 20.6 mm. A nagyobb a Twin Sparkoké, a kisebb a jtd és v6. Anno a Marelli hengert a polcról vettem le, mondván hogy van. Persze hogy ts-é volt, mivel soha nem gondoltam hogy valaha dízelem lesz. Kicseréltem jtd-hez valóra, 40 perc volt légtelenítéssel együtt. FTE (Valeo) márkájú került be. Tökéletes lett. Kicseréltem a törött tolatólámpát is, a tatai bontóban vettem újat, mivel nem találtam igazán szépet bontottan. A kábelokhoz még továbbra sem nyúltam, kellene egy szabad nap hogy levegyem a lökhárítót.