Tagok >> Giotti155 2.5V6 >> 155 2.5 V6 >> Blog
- Típus:155 2.5 V6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1994
- Színe:Rosso
E-bayről rendeltem teljes kipuff rendszert, plusz kapott egy gyári új Bosch lambda szondát.
Nagyon gyári kis hangja lett tőle.
Kicseréltem a gyujtókábeleket meg a gyújtógyertyákat is újra, kábelek elég kemények voltak már.
Gyujtókábel : 33000Ft
Gyertyák : 6990Ft
Ismét lassan haladunk, de túl vagyunk egy költözésen és egy kis felújításon.
Ami eddig történt: Először is egy nagyobb belső takarítás, portalanítás. Összeraktam az ajtókat, üvegek díszlecek. Hátsó lámpa, új motor és csomagtér teleszkóp, üzemanyag szivattyú és a tank közötti gumitömítés cseréje, új üzemanyag szűrő csere, most már kicsit szebben jár a motor is. Kiszereltem az utólagos riasztót.
Elérkezett a nagy nap, 2 év 2 hónap és 2 nap után a névnapomon hazavihető az öreg. Igaz most már lábon, mert közben egy költözés is lett oda, ahol csináltuk az autót. Most szintén egy kis állásidő lesz a költözés és a felújítás miatt.
Elérkezett a várva várt fázis, végre rákerült a szín,ami egy Ferrari Rosso szín. Több réteg Glasurit lakkal lett védve.
2019.03.15.-től 04.08.-ig tartott a folyamat.
Végre valahára rákerült az első réteg, ami fújva van. Kapott egy fém primer védőréteget, utána megkapta a füllert több rétegben. Jöhetett a vízbe csiszolás.
2019.01.08.-tól 03.07.-ig tartott szintén egy kis állásidővel.
Elkezdődött a gittelés, csiszolás után kiderült, hogy miért volt annyi gitt a motorháztetőn és a csomagtértetőn. Sajnos bal elöl és jobb hátul sérült volt az autó. A fele gittet sem kellett rákenni ami volt rajta.
Ez a művelet elég sokáig tartott, sok volt az állásidő. Fényező nem kapkodta el a dolgokat. Volt ideje beapadni a gittnek.
2017 decemberétől 2018 decemberig szinte állt. Néha foglalkoztunk vele.
Nekiáltam az első fázisnak, a csiszolásnak. Az egész karosszéria fémig le lett csiszolva, a sok gitt és a rossz minőségű régi fényezés miatt. A munka kb. 3-4 hónapig tartott.
2017 szeptembertől decemberig.