Szezont motormosással kezdtük. Semmi gond a masinával.
A téli kátyúk megették a futóművet, ahogy az várható volt. 2 felső lengőkar csere. Kedvezménnyel bárdinál 24,000 Ft. Még mindig világít a légzsák visszajelző, más baj nincs. A központi zár magától megjavult.
Írtam korábban, hogy az első teleszkóp vacakol, kattog terhelésnél. Na most megnézték, nem a telóval van baj, hanem a kormány csapágyat kell utánhúzni. Na ez is megtörtént. Az oladkasztni elemek kicsit lógtak, a fülek nem akadtak be teljesen, most ezt is orvosoltuk. Ismét problémamentes a gép, már csak le kéne mosni :)
Itt a tél. ideje csicsikálni-
Főfékhenger csere. Sorra kerültem én is, az összes K5-K10 es 600, 750 és 1000 gixxert visszahívták mert a régiek folyadék adagolása nem volt megfelelő.
Na ez is eljött: 16k t tettem a gépbe. Minden rendben van kivéve:
- első teleszkóp nyikorog amikor dolgozik, ezt meg kell nézetni
- van egy garanciális visszahívása a fék miatt, ezt meg akarom csináltatni
a héten elviszem a full gas ba.
egyébként még mindig a világ legjobb motorja :)
Lekopogom, apróságok vannak még mindig a kocsival, amit meg kell nézetni:
- légzsák visszajelző elkezdett világítani, simán lehet hogy csak spirál
- gyerekzár vagy első vagy hátsó ra osztja az ablak vezérelhetőségét
- motor olajfogyasztása: fél litert megevett 3.000 km alatt, most töltöttem bele egy keveset Total quartzbol. Sokan azt mondják ez normális ennél a kocsinál, mindegy, ennél többet ne egyen, fogyasztást figyelni kell folyamatosan
- Futómű: még nincsenek problémák vele, de a magyar utak szétcsinálják ezt a futóművet, ha kijön valami gond, rögtön cserélem.
Egyébként még mindig fasza, megbízható kocsi, sose gondoltam volna hogy a megbízhatóságot egy lapon fogom említeni az alfa névvel :)
Mivel márciusban vettem a motort, de csak elmondás alapján tudtam hogy mikor volt benne utoljára olajcsere, így eldöntöttem hogy friss olajat fog kapni a gép. A Full-Gas ban a Castrol Power 1 Racing 4T 10W-40-t javasolták, így ez került bele. A K+N levegőszűrőt kifújták, az elég szennyezett volt nyárfa virágokkal, mintha jobban is menne a gép ezután... az első teleszkópoknál hallok valamit berugózásnál, a következő az lesz hogy ezt megnézetem. Egyébként kifogástalan a gép még mindig. Még mindig azt mondom hogy jó vétel volt :)
Műszaki vizsga, 15 perc alatt megvolt, ezt nevezem. Mondtam a srácoknak hogy sietek :) de azért hihetetlen hogy szóródnak az árak a pesti piacon, 6,000 és 18,000 Ft között egy qrva műszaki vizsgáért... én 10,000 et fizettem, nyilván nem volt semmi gond a motorral,
Az utóbbi 2 hétben elkezdett repedt fazék hangot hallatni a kipufogó. Ma alánéztek. A flexibilis csőtag teljesen kimozgott, elhasználódott, ezt kis is cseréltük a mellette levő tömítéssel együtt. Előtte, utána a csatlakozócsöveken pár pont hegesztés szintén kellett. Most már csendes, a sportdobot is alig hallani, szóval nem teszem vissza a gyári dobot :). Alles zuzammen: 20,000 Ft. Dinamit kipufogóklinika, értenek hozzá, de nem olcsók, hozzá kell tenni.
Ennél nagyobb baja ne legyen :). Lemostam, illetve lemosattam a Karasnánál. Ők tényleg szépen megcsinálják, nem maszatolnak, 3 hetes bogár is lejön. Kapott lánctisztítást is és viaszt. Hamarosan megy műszakizni.