Semmi extra, klíma töltésen vagyunk túl. Gáz töltöttség 50% on volt. Most fasza, hideg mint a jég :)
Első olajcsere még BeczA barátomnál 279,000 km nél megtörtént., utána szaladt nem egész 1000 km-t, és újra olaj csere. Fő az óvatosság. Most jött el a 3. olajcsere ideje a motor csere után 5,000 km-el. Olaj ugyanaz, Total x. Bevalljuk őszintén megevett pár decit a 4,000 km alatt, de ez ilyenkor normálisnak mondható.
Mivel kellett nyári gumi, mojoltam rajta hogy vegyek új felnit és rá gumit vagy húzzám át a téli gyári 17 es kerekekre a nyári gumikat. Miután új felnit csak horror árban találtam igazán szépet ~700 EUR, így a régi felnik mellett döntöttem. Ha már gyári felni, legyen szép... felnik lecsiszolva és nagy szemcsével újrafényezve: 20,000 per garnitúra. Nem lett tökéletes, de szép lett, ennyiért meg pláne megérte. Új Michelin 225/45 R17 es gumik, 60,000 per garni baráti áron.
első blogbejegyzés amióta átvettem a kocsit, 2014.03.10: 1 stabilizátorpálcát kellett cserélni a jobb első lengőkarnál, Bárdinál 4,100 Ft. Szentmihályi non stop kicserélte egy másik 4,000 ért. Nem nagy történet.