Tagok >> Dempsey and Makepeace >> 156 2.0 JTS >> Blog
- Típus:156 2.0 JTS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:694 silver
2018 húsvét hétfő reggel az első vevő el rajtolt vele, remélem jó sora lesz Szilvinek.
A bal hátsó külső kilincsem a hideg hatására megadta magát, az aljából kitört a kilincs vezető csap. Sikerült egyet végre találnom ,ki is cseréltem.
Megejtettük a vezérléscserét. A matrica és az előző tulaj elmondása szerint 37.000km volt benne és azt 2015 szeptemberében hajtották végre. De mégis úgy éreztem az a tuti ami a tuti a csinálj mindent magad szisztéma ,ráadásul Continentál szíj volt rajta ami valójában Contitech (made in Románia) és egy korábbi 1.6 Ts -emen ez a márka gyakorlatilag kinyúlt mint az állat. A másik a bizalmatlanság ,egy dolog a matrica és egy másik dolog a valóság. Így a magam részéről innentől számolhatom a megtett km.-eket. Egyébként valós volt az állapot.
Amit beépítettem : INA Hosszbordás szíj feszítő csapágy 5.790-
INA Hosszbordás szíj vezető csapágy 10.850-
DAYCO 6 PK 1965, ékszíj 7.125-
Desztillált víz 5l 358-
Fagyállóm volt korábbról megmaradva.
INA Vezérműszíj készlet 33.989 -
INA Balance szíj készlet 28.996-
RUVILLE Vízpumpa 12.650-
Meg elegem lett a torx nem torx hanem ribe és egyéb dugókulcs mizériából és vettem egy (30.000-res készletet még jó szolgálatot fog tenni ).
A főtengely hosszbordás szíjtárcsához Ribe M9-es , az alatta lévő balance tárcsához Ribe M7 dugókulcs kelet.
Mint mindig ,most is hálás vagyok az asszony segítségének elég szívós meló volt pl.: egy 1.6 ts-hez képest.
Km állása : 137.675
Kicseréltem az összes eléggé viseletes féktárcsát betéteket .
A bal eleje nyüszögött ,bedobtam egy új felső lengőkart és mindkét oldalra új stabpálcát.
Tárcsák és betétek : 76.000-
Felsőlengő+stabok: 20.900
Előrelátó magatartást mutatva vettem rá 4 új téligummát .
Hankook W452 Winter iCept RS2 91 T 205/55/16 -ra esett a választás,21.600- darabáron +szerelés.
Vásárlást követő 1500 km megtétele után úgy éreztem a kocsi megérdemli a vérátömlesztést ,hogy tisztalappal folytatódjon közös életünk.
Olaj, levegőszűrő, olajszűrő.
Valami idétlen sufni tunningos embléma nélküli pajzs volt az autón lefotózni is elfelejtettem , az kompletten első nap ugrott a kukába és cserélődött gyári újra (16.000-),majd kicsit políroztattam az első fényszórókon ,hogy kilássanak az izzók.. (12.000-)
Miután kicseréltem a termosztátot ,következésképpen felmelegszik a motor ,nem kapcsolt a hűtő ventilátor csak 100 foknál, mivel a két fokozat biztosítékai rendben voltak a gyanúsított a hűtő ventilátor előtét ellenállása lett. A gyanúm be is igazolódott. Nem tudom (vagyis hogy tudom ki szervizelte korábban ezt a kocsit legyen elég annyi Dunakeszi) a többire rá lehet jönni , vezetékkel kókányolta az ellenállást , még szép ha nem jó az ellenállás érték ,az lett volna a csoda ha jó lett volna.
Cseréltem újra, láss csodát 90-92 foknál bekapcsol a hiányzó 1-es fokozat.