Tagok >> Dempsey and Makepeace >> 156 2.0 JTS >> Blog
- Típus:156 2.0 JTS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:694 silver
Nem melegedett 70-80 fok fölé a motor még kánikulában sem, következett a szokásos termosztát csere.
A korábban említett anomáliáknak véget vetett egy teljes kuplungszett csere. Valeo került bele.
Korábbi bejegyzésemben említett jelenség meg nem szűnésére és a viseletes kuplung főhengerre gyanakodva cseréltem.
Jelenség megmaradt,de legalább a főhenger új.
Már vásárlás után közvetlenül feltűnt egy számomra még ismeretlen jelenség (általában JTS) produkció,hogy meleg motornál mászkál a pedál fogáspontja azaz esetemben melegre lentebb emel ki éppen csak , viszont pl.: reggelre egy éjszaka ha állt, akkor felkeményedett a pedál és tökéletes volt egy pár km megtételéig. Olyat is előadott hogy menet közben ahogy hűlt pl.: több km és nem kellet váltani vissza keményedett. Az első ötletem az volt ,hogy esetleg nem bele való a fékfolyadék.
Cseréltettem a teljes rendszerben, ártani nem fog, de a jelenség az maradt.
Vásárlás után elvittem ellenőriztetni a klímát (mivel semmit sem hűtött és a kompresszor sem kapcsolt). Nyomáspróba alkalmával a cellux-al kókányolt klímacső kettévált legnagyobb örömömre. Szánalmas aki ilyet csinál, na mindegy. Kiszedtem a csövet és rendeltem egy nem töröttet a Tatai bontóból. Beszereltem , újra nyomáspróba, jó, töltés és pollenszűrő csere. Végre hideg van benne.
Nyomáspróba: 8.000-
Bontott cső: 8.000-
Nyomáspróba+töltés+pollenszűrő csere: 14.000-
A cső cserét magam csináltam : 0.-