Mutasd

>> Szerviz2016-03-12

2016. március 11. A megbeszélt időpontban Várpalotán jelentkezem Attiláéknál.
Neki is lát, akksi ki, akksitartó ki, kuplung munkahenger ki. Igen ám, a "szerelő"-nek nevezett már bocsánat, állat! nem csak a konzolt barmolta szét, de a kuplung munkahengerből kiálló tengely végét is szétcseszte. Még jó, hogy egy jó műhelyben minden van (ahogy Csörit idézném), hisz pont volt neki új munkahenger felújító készlete. Rendbe tette a munkahengert konzolostól mindenestül.
Az új (gyári) konzolról és a barbárok által széttörtről szép képeket lőttem.

Kapott a jármű egy új vákuumcsövet, ami elöl van a hűtő és a motor között. Sajnos el volt öregedve és tőben kirepedt. A gázolajszivárgást is hamar megtalálta a mester, a motorba menő csöveknél kapott új bilincseket. Indítás után a csöveket piszkálva-mozgatva már nem észleltünk sehol szivárgást. Ennek nagyon örültem, mert néha bent is észleltem a gázolaj "kellemes" illatát.

"Kedvenc" munkáját is elvégezte Csöri, visszarakta a vízcsövet a bilincsbe (a helyére) a motor és a tűzfal között. (a kedvence, mert nagyon szűk a hely és az emberi kéz alig fér oda be)
A munka végeztével még a rázópadon kértem egy ellenőrzést, a végeredmény: futóműügyileg minden a legnagyobb rendben van.

Ismét profi munka az olasz autók szervizében Várpalotán, innen is köszönöm!

A történet ezennel elméletileg véget ért, az autón újra minden rendben van. Egy dolgot tanultam meg, és ez nem volt olcsó: ha legközelebb bármi baj van, nem megyek sehova, amíg az Alfa szakik nem tudnak fogadni.

Km.: 200150

A blogolvasóknak pedig csak annyit szeretnék jó tanácsként üzenni:
!!!! AZ AUTÓDAT NE VIDD SOHA AZ ÉLETBE A SZÉKESFEHÉRVÁRI FOCUS AUTÓSZERVIZBE DZSUGÁN JÁNOSHOZ!!!!!