Tagok >> Andrea147 >> 147 1.9 jtd >> Blog
- Típus:147 1.9 jtd
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:szürke
Az új Fl ajtókárpiotok, ès a bőrözött kormány után ideje volt feldobni az ülèseket. Mivel bőrt nem szerettem volna, szövetben meg nem valami sok a lehetősèg, így az ülèshuzatnál döntöttem. Ès nem bántam meg. A MAD huzatára esett a választásom, mert rengeteg variáció közül lehet választani, ès egy konfigurátor segítsègèvel olyat tervez az emner amilyet szeretne. Nekem szürke-fekete lett piros varrásokkal. A huzat kb 4 hèt alatt kèszül el, teljesen mèretpontos, garanciával ellátott. A felrakása nem gyenge idegzetűeknek való, mi 3an raktuk fel, de felrakják az egyik központjukba is ha valaki nem bevállalós. Így utólag már Èn is azt választanám.
A règi ajtókárpitom elèggè megereszkedett, sajnos az ujra ragasztás sem segitett rajta, igy nagy nehezen találtam fl utáni paneleket az alfadepónál. Nem kevès szenvedèssel ma sikerült is àtrakni őket Pál József cartárs segítsègèvel. Hatalmas hero volt nagy köszönet èrte :)
Hozzánk picit előbb jött a jèzuska, ès hozott magával egy átbőrőzött kormányt is :) így már azèrt sokkal szebbek vagyunk :)
Egy gyönyörű nyári napon lettem figyelmes arra a picike kis zajra ami fékezésnél volt hallható. Megvoltam győződve, hogy az a cicergő fémes hang a jobb első kerék felől jön, amibe meg is erősítettek mások is. Fogtam elvittem az autót ,hogy nézzék meg. Leszerelték az első kereket átnézték stb, majd kipróbáltuk, de megintcsak hallani lehetett a hangot. Mire a jól bevált hangosítsam fel a rádiót tanácsot kaptam megvilágosodtunk, hogy ez a zaj bizony nem is előlről hanem hatulról jön. meg is lett a zaj forrása. A hásó féktárcsán volt egy égett rész ami kiadta ezt a hangot. A fiúk orvosolták is ezt a problémát egy felújítással. Ha már ottvoltam és még nemvolt elé dolog cserélve mostanában az autón átnézték, és arra jutottunk hogy az első féktárcsák is cserések a fékolaj csövekkel együtt. Textar tárcsákat kaptunk.Ezúton is köszönet nekik, hogy munkaidő lejárta után még volt kedvük hozzá :) a helyszínt a Red Sun Servive&tuning biztosította.
Megejtettük az elsö futómű cseréjét, mert már nagyon nyekegett szegény ha kátyút fogtunk. A hátsó egy éve lett kicserélve, de most eljött az első ideje amitnegybekötöttünk az olajcserével is. Az autóval nem mentem még 10 ezer kilométert sem, de egy éve volt az utolsó olajcsere, úgyhogy indokoltnak tartottam.
A szervizelést Burt cartárs oldotta meg a szép új garázsában, amiben a kis Fidi volt az első páciens :)
Ma megkaptuk az új kipufogót es a kis Fidi boldogan viseli. A gyári kipufogó elég viseltes volt így már nagyon megérett a cserére.
Amíg a kis Fidi gyógyulgatott kitaláltam, hogy az amúgyis leharcolt ( az előző tulaj által )tükreimet jó lenne rendbehozni. A csapat is kapható volt rá , így lettek szép új fekete tükreim :)
Hivatalosan is megszűnt a bugyborékolás :) Hónapokig találgattuk, hogy mi okozhatja azokat a porblémákat amikor is a tank felől leállítás utan bugyborekolo hang hallatszódik, majd néha menet közben kidobja a motorjelző lámpát es megall az auto. Az összes jeladó es egy biztosítéktábla cseréje utan is sikertelen volt a probalkozas, majd autószerelő váltás következett és sikerült kideríteni, hogy az ac pumpám rosszalkodott. Nem jutott eleg uzemanyag neki igy levegot szivott. Ezuton is koszonet a Dz tuningnak. :)
Pár napja megtörtént az új rádió beszerelése az autóba. Már nem a gyári rádió volt benne, de a mostanihoz sem tudtam ipodot csatlakoztatni agy usb-t ezért szerettem volna egy új lejátszót. A választásom egy Pioneer FH-460UI 2 DIN-es fejegységre esett piros gombsor megvilágítással, ami illik a műszerfal szineihez. A beszerelés a kivételig és a középkonzol átalakításáig könnyen ment, de az új rádió nem akart megszólalni. Kiderült hogy az olasz kábelezés ahiba, ezért egy kicsit át kellett kötni, és utánna már jó is lett. Nagyon szépen szól és nagyon okos kis készülék.