Tagok >> Atya >> 166 2.0 TS >> Blog
- Típus:166 2.0 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:grafit-zöld metál
Senki nem jelezte hétvégi bejegyzésemre, hogy ki tudna segíteni (nem ingyen!) gyújtáskapcsolóval.
Így bújtam a netet, és a közeli lehetőségeket keresve P-Lőrincen találtam a bontóban. Úgy beszéltük meg telefonon, hogy talán van. Volt.
Tíz pénz lett az ára.
Haza, autó bont. Valószínűleg többet kellene edzenem, mert sajnos nem tudtam széthúzni a kábelköteget, így a most vásárolt és a régi darab (újból) egyaránt szétszerelésre került. A kettőből lett egy. Működik. De nem tökéletes.
Indítózást követően ugyan magától visszafordul a kulcs gyújtás (MAR) állásba, de még tudok rajta egy leheletnyit visszafordítani a normál pozícióhoz. Tulajdonképpen egyet még kattan ilyenkor.
Holnap lehet, újra szétszedem, és megpróbálom ezt a hibát kiküszöbölni.
Talán nem kellett volna kicserélnem a hozottal az eredetiben lévő kis pöcköt, melyet rugó nyom a tárcsára. Az eredetiben valami kopottasnak tűnő alumínium szerűség van. A bontottban meg ugyan ez réz henger legömbölyített véggel.
Mi lesz még? Készülnék a nyárra, és még az autóm is kikezd velem?
Imádom, szeretem, tudom, hogy nem makk egészséges, de egy kis időt könyörgöm adjon már, hogy pihenhessek is!
Ráadásul kezdem utálni a futómű felől érkező hangokat is. Gépen mind a szílentek, mind a gömbfejek tökéletes mérési eredményt produkáltak. Most mégis szedjem szét, hogy ne nyikorogjon? Nem tud valaki valami gyógyírt a bajra?
És mitől ingadozik az alapjárat? Főleg lassú városi totyorgást követően! Mik a tippek?
Megköszönnék egy pár sort hozáértő szakitól!!!!