belekerült az új ballanszos cucc:D tengely feszítő szíj stb...vízpumpám meg jó,csak egy cső repedt el...azt kellett kicserélni...változás nincs egyébként!az autó jó! -10ben is reggel pöccre indul:D
UI: volt itt -23 fok is,akkor sem hagyott cserben,pöccre beindult,bár a fogyasztása így elég magas volt,de hát nem erre lett ez tervezve!
Most már 1 év 1 hónapja nálam van az autó gondoltam írok róla valamit!
Egy álom vált valóra vele!NAgyon tetszik kívül-belül a típus!Jól megy,jó vezetni,kényelmes is egyszóval nekem megfelel!Fogyasztása a teljesítményéhez mérten teljesen jó,csak sajnos az állam tesz közbe az embereknek,hogy kevesebbet tudjanak menni Alfáikkal,mert ALfázni jó,és nem fázunk,ha ALFÁZUNK!!!:D,mert egy élmény kiszállni nem igazán lehet belőle!Főleg akit elkapott a vírus,akárcsak engem,mert hamar rákellett jönnöm ez HIT VALLÁS ÉS SZERELEM!!! nem az utolsó alfám az is biztos!Engem egyébként egy 145ös fertőzött meg ami családomban van még jelenleg is.Az én alfámmal több mint 30ezer km-t tettem meg,ez idő alatt akár csak a Fiatomra egy valag pénzt rákellett költeni,hogy legyen belőle valami autó-féle,de miután egy jutányosabb összeg rálett költve helyt állt,ahogy most még alfa is teszi!Teszem hozzá alfa nem hagyott ott út szélén még sehol!Fiat 3-4x de mindegyik esetnél hazahozott,egy hibája a figyelmetlenség miatt történt 2 pedig benzinszivattyú miatt mert az olcsó lett bele véve.....de alapvetően ami egyszer kilett cserélve az utána az 54 ezer km alatt nem lett még 1x,jól bírta a strapát Ő is a mai napig használják nap mint nap!Alfával is ez a helyzet,amikor csak tehetem hajtom,sajnos ő is mint FIat nálam kezdett el könnyezni,igaz zömében kopó fogyó cuccokat kellett kicserélni rajta tehát nem mondanám szarnak,más már olaszozna rá...egy nagy hibája van amit idővel még orvosolnom kell sajnos eszi az olajat:SPersze nem mai a vas és idővel lesznek még hibák vele,de már szinte teljes felújításon esett át,ami nem kopó fogyó vagy csak mert úgy gondoltam lehetőségem miatt legyen kicserélve dolog volt,az az injector és az előző tulaj rossz szerelőjének a hiábájéból adódott a gyertyáék és 2db gyertyatrafó cseréje,ugyanis nem voltak rendesen becsavarva a gyertyák:D Egyébként aki ült benne annak tetszett aki vezette elvolt ájulva:D Nekem is minden méter élmény vele,jövőre pénzügy függő dolog de szeretnék mellé venni még egy ALfát!ÉS remélem amig ezzel szelem a km-eket nem lesz vele nagyobb gond,a maradék hibáit meg minél előbb szeretném orvosolni!
hosszú idő után végre van fűtésem az ellenállást meg kellett csak forrasztani! visszaraktam és működik ,remélem nem mondja be az unalmast jó ideig.AMúgy vannak az autón kisebb hiányosságok de majd orvosolom őket!
nem most kb másfél hete új kipufogó rendszer van az autó alatt,gyárija.....kapott új olajat adalékkal LiQui Molyt:D
első féktárcsák fékbetétek cseréje!+hátsó fékbetétek cseréje a mai napon!
valamitn az dekni ragasztás sikeres nem folyik az olaj!
szervóolajszint feltöltve minimum alatt volt de nem romolott el a szivattyú se semmi egyéb:D
2 hete volt hogy a váltóm szét lett szedve újra összerakva nyelestengelyszimering cserélve lett de még mindig folyik belőle az olaj:S de kiapott egy új kuplungot a gép!
ma jobb és bal oldalon lengőkar csere volt
kicseréltem a pollenszűrőt tegnapelőtt....hát... sztem ez az autó állhatott vhol mert egy nyestfészek szerűség volt rajta a régi pollenszűrőn,és lehet hogy sohasem votl ez cserélve:D jó büdös volt a beltérben de már nincs hála az új cumónak!
Valamint vasárnap elmentünk B.Lelléig meg vissza az pont 100km tőlünk és mértünk fogyit teletanknál 7,5-7,6ra jött kivhogy így elég jó sztem egy 2000es autótól lakotton 60-65el országúton 100-110közt és autóúton 120körül mentem....
kilett cserélve 2 injector,2 trafó(gyertya) és 8 db gyerytát kapott igaz nem NGK hanem Champion de jó lesz ez most! Injectorokért köszönet Marklar kollégának:D
2011.03.24.
2011.02.07
ma lejött a váltó,amit kaptam hozzá váltót,amiről kiderült hogy nagynénjémék 145ösének a váltója mert amikor eladták ,aki megvette már aznap kinyírta és még nem volt átíratva ezért visszakerült hozzájuk,és nekik csak a motor kellett,a váltót ott hagyták annál az embernél,akitől ezt vettem:)
lejött az én váltóm, kapott friss váltóolajat,mert sűrű koromfekete olaj jött le és legalább ki lesz cserélve a főtengelyszimering,és nem fogja köpködni,sem engedni az olajat!Kinyomócsapágy pedig jó! ez a váltós művelet arra kell,hogy jó legyen 100%ig mert a 2-es fokozat nem tetszik neki,valszeg a léptető villa mondta be az unalmast,meg majd kiderül,hogy mi az ami még....
Egyébként a az 1.6os léptetővillája lett berakva...ez ilyen 2ből 1 művelet,mert lényegben ugyanaz,de a váltóház más!