Tagok >> Longman >> 155 GTA :)) >> Blog
- Típus:155 GTA :))
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:grafit
Összeállítottam egy újabb teendő listát, mivel mostanában elég sokat időt töltöttem az autó mellett, így volt lehetőségem összeszedni ezeket.
De előbb lássuk mi teljesült az előzőből:
1. Km-óra bekötése - ezzel szívtam hétvégén. Röviden összefoglalva, a sebességmérő jeladóból 3 vezték jön: 1 táp (+), 1 test, és egy változó (+) amelyen a sebességtől függően 0-7,5V között változik a feszültség, ez alapján "mutat a km óra". Ez a vezeték menet közben leágazik a klímához, és a Motorvezérlőhöz, de ez utóbbinak ahogy néztem csak az aut. futóműállítós verziónál van jelentősége. Nálam a probléma az volt hogy ezen a változó értéket közvetítő vezetéken is folyamatos 12V feszültség van. Ha széthúzom a műszerfalból, ha széthúzom a másik csatlakozót ami a műszerfal alatt van (G99A), akkor is folyamatos a 12V.. Úgyhogy szépen behúztam egy másik vezetéket, majd meglátom működik-e így..
2. Kuplung munkahenger csere - megvolt
3. 2000 RPM-nél erőtlenedés - elméletileg motor hőfok jeladó csere, ami megtörtént de próba még nem volt
4.Kipufogó csere - megvolt
És akkor lássuk az újakat:
1. Klímacső csere, klíma beüzemelés
2. Olajcsövek cseréje, amik a blokk és az olajhűtő között vannak. - Ultra szopás
3. Belső világítás időzítő - szét vannak égve a hátsó fejtér világítás kábelei, ez okozza a zárlatot. Annyiban nehéz ügy, hogy szét kell bombázni a hátulját teljesen, hogy ki tudjam ezt a vezetékköteget húzni belőle.
4. Ablakfűtés működésre bírása - már közel vagyok a megoldáshoz :)
5. Vezetékköteg rendezése elöl - konkrétan a motortér jobb oldalán vagyis a jobb nyúlványon a tűzfal felől az elejébe tartó kötegre(lámpa, jeladók, vetillátor vezérlő, stb) gondolok, ehhez le kell venni az első lámpák fölötti kereszttartót (a könyöklőt :)) is.
6. Tetőablak csere - már megvan a másik, csak el kell hozni Marklandból, és beszerelni.
7. Xenon cseréje hagyományos izzóra
8. Check Engine lámpa bekötése - (164Motorvezérlő - 155 műszeregység anomália)
9. Fejegység ellenőrzése - néha ki/be kapcsol, vagy demo módba kapcsol. Szerintem tápellátás lesz
10. Fényszóró mosó - működő relé benne, le kellene ellenőrizni kapja-e a motor a feszt, illetve hogy miért nem képes a motortól a víz a fejre jutni.
11. Szélvédő újra tömítés
12. Féltengely szimmeringek cseréje
13. Főtengely ékszíjtárcsa ellenőrzése, hidegen ott valami hangoskodik.
14. Hátsó féknyergek cseréje
15. Vízcsövek, bilincsek ellenőrzése, és szükség szerinti (lesz) cseréje, "T elágazás" elkészíttetése rozsdamentesből.
16. Fékszervo dob, vagy vákumcső ??
17. Hátulja lakatolása, fényezése, wide body elemek felszerelése, hiányzó műanyagok pótlása, küszöbök lakatolása, padlólemez belsejének rendbetétele.
18. Eredeti ülések beszerzése, visszaalakítás.
Nagyjából ennyi most.. :)