Blog
Hálistennek valami istenbarma leütötte a visszapillantót, többet se hagyon az autót estére az utcán ha tehetem. HNH autónál akkor már beiktattunk gyors futómű beállítást illetve ki lett cserélve egy jobb oldali kömbfej is. Tovább »
Műszakira felkészítés, check. Olajcsere, check. Minden rendben, check. Műszaki abszolválva, 121.000 Km. Tovább »
Na szép, megadta magát az akku. Ahogy elnézem az előző bejegyzést, majdnem percre pontosan három évig bírta. Gyanítom a Pajzs szívta le mivel nem volt használatban majdnem egy hónapig a kis paripa. Tovább »
Felvillant a motor control check lámpa és az autó vesztett az erejéből, 2000 rpm felett alig akart menni szegénykém. Szervízből az ítélet. EGR szelep csere, be volt állva, nem lehetett már tisztítani. Kicserélték, kicsit még rakoncátlankodott, de mostmár húz mint régen :-) Tovább »
Ma reggelre volt időpontunk az Autóház Budaörshöz a nyolcvanezres felülvizsgálatra. Két kisebb dolog volt még a "kívánságlistán". A jobb első kerék kicsit nyüszögött, mint később kiderült egy pici kavics szorult be a féktárcsához valószínűleg a téli kerekek felrakásából. A másik dolog pedig a jobb Tovább »
Autó adatlap
- Típus:GT 1.9 JTD M-Jet 16V Q2
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:grafit
- Jellemzők:
Hosszas keresgélés és utánajárást követően 2011. március 2-án került hozzám ez a szépség, 53.815 km-rel. Papírjai szerint Milánóban látta meg a napvilágot, de eddig Stuttgartban koptatta az aszfaltot. - Extrák:
- Valós km és érintetlen gyári fényezés (majdhogynem ez a legértékesebb extra számomra, tekintve a jelenlegi Magyarországi Alfa GT kínálatot hasonló kategóriában... )
- Q2 kivitel (Torsen differenciálmű, króm visszapillantók... stb)
- Fekete bőrülések piros cérnával varrva :-)
- bose Hifi
- tolatóradar