Tagok >> Petya (ex 164 v6 TBI) >> Blog
Cserélve: motorolaj, difi-váltó olaj, difi szimering, talpasok, hátsó 2 fékmunkahenger.
A vaddisznó nyomai már szinte meg sem látszanak, már csak a festés van hátra, de az sem szembetűnő, mert árnyalatnyi különbség van csak. Köszönet a lámpabúráért Gianni barátomnak, az első-hátsó lökösért meg a motorházért pedig Ell-nek!
sajnos megadta magát a felső munkahengerem, de a probléma gyorsan megoldva.
Olaj lecserelélve természetesen Selenia-ra. Mind a 2 hosszbordás szíj cseréje.
Motorháztartó teleszkóp csere. Szívósornál a gumik repedezettek voltak, kicserélve. Rádiótakaró fedél pótolva.
Szelephézagállítás, szelepfedél tömítés csere, gyujtáskábel csere utángyártottról gyárira, észrevehetően jobb és nem is húz át! Szal gagyit nem érdemes bele venni. A képen az előző tömítés nyomai felfedezhetők nyomokban... azt a piros bizbaszt mind tömítésnek szánták.
Minden fabetét lecserélve krómra.