Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi

Blog
Km óra állás: 111.805 km Együtt megtett út: 56.305 km Együtt töltött idő: 2.816 nap Tankolt üzemanyag: 4.535,38 liter (ebből 57,36 liter a vásárláskori teletank) Átlagfogyasztás: 7,62 liter/100 km Átlagos benzinköltség: 39,50 Ft/km Napi átlagos futás: 19,99 km/nap Tovább »
A múltkor megállt az ablakemelő és motorcsere lett a vége... Márk nemrég cserélte az ablakemelőjét és ma megkaptam tőle a moto Tovább »
Mára beszéltük meg az évnyitót amit bográcsozással indítottunk. Mindenki hozott valamit. Két - majdnem OFF - Fiat is jött. Egy Barchetta és egy Spider. Reggel 9-re odaértem hogy foglaljam a helyet. A többiek sorban Tovább »
Már PHuBi vételekor volt egy csúnya kavicsfelverődés a szélvédőn, de a műszakin azt mondták hogy őket nem érdekli mert nincs a látómezőben és javítva is van. Egy Alfás matrica takarja. Egy másik kisebb javított viszont mágnesként vonzza a tekintetemet. A sok-sok apró pöttyről nem is beszélve. Szóval Tovább »
Szóval elindultunk. Badacsonynál értük el a partot. A 71-esen gurultunk békésen, aztán egy idő után vége szakadt a békének. Találkoztunk a Balaton maratonnal. Tengernyi dugó, araszolás, anyázás, rendőr, össze-vissza parkoló autó, stb. Mögöttünk volt egy karambol is, mert a bömbis nagyon sietett és Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
- Jellemzők:
Edizione Elegante Spider 2002
A Spider Edizione Elegante csak a "Nero Metal"-ban volt elérhető. Két tónusú bőrülésekkel rendelkezett, vagy fekete-világosszürke vagy fekete-vörös, vastag oldalfalú kárpitozással, 2,0 TS vagy 3,0 V6 24V-os felszereléssel.
"...kell egy szívó benzines a maga értelmezhető fordulatszám tartományával és manuális (értsd általam felügyelt) váltóval... " - Extrák:
- 17" gyári alufelni,
- automata tető,
- automata klíma,
- távirányítós központi zár,
- fehér oldalindex,
- tempomat,
- saját email cím (alfaphubi@gmail.com),
- DRL,
- NPR dugattyúgyűrűk három részes olajáteresztővel és mögötte furatokkal az olajnak,
- saját magam által épített motor,
- a tulajdonos :-) - Egyéb:
Mivel szerintem BeeGee Cartárs fogalmazta meg a lényeget, hát tőle idéznék:
"Annyira "szarok-a-világra" autó, hogy nem lehet mást, csak rajongani érte."
A németeknél SLK-240 rendszámot kapott, hogy haza tudjam hozni.