Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi

Spider / GTV 2.0 TS PHuBi - főkép

Blog

2025-11-16
2025.11.16. Vezérlésmódosító felújítás - Part I.

Régről volt egy vezérlés módosítóm a garázsban. Hogy honnan maradt azt nem tudom. Pár éve még volt szerencsém venni kettő felújító készletet is, itt porosodnak a polcon... A videótár tele van videókkal a felújításról. Mindegyik arról szól hogy a fehér műanyag lapot és a rugót kell kicserélni. Ne Tovább »

2025-10-18
2025.10.18. Hidrotőke

Már régóta fennáll a jelenség hogy hosszabb állás után a hidrotőkék elengedik az olajat. Ha ezt egy hengerhez tartozó kettő teszi elég rendesen megrángatja a vezérmű szíjat. Szegény feszítő meg ugrál, de nem örömében. Aztán 5-15 mp múlva feltellenek és elhallgat az egész, de akkor is... Furcsa mert Tovább »

2025-10-04
2025.10.04. Várpalota

Reggel kisütött a nap, menni kell. A találkozó Várpalotán adja magát, elgurultunk. Végre csináltam egy képet Veszprémben a helikopterrel. Innen is pacsi a Giuliás cartársnak aki éppen ott volt :-) Várpalotán sikerült a fenntartott parkolóba beállni. Sokat beszélgettünk, ittunk egy fincsi kávét é Tovább »

2025-09-28
2025.09.28. Ablakemelő - Part X+Y+Z+?

2025.05.24-25-én visszaraktam a gyári motort a jobbított szériás nyomtatott fogaskerékkel. A Spider túrán simán magadta magát, egy ponton nem emelt csak pörgött a motor. Kézzel tovább lehetett segíteni, így kb. 2 Tovább »

2025-09-21
2025.09.19-21. Évzáró Spider túra - rendhagyó beszámoló

A távolról érkezők miatt délben a rédicsi MOL kúton gyülekeztünk. Itt rajtunk kívül mindenki tankolt. Mi ezt már a körmendi Shell kúton megtettük. A napi menetvonalak a térképeken. (1-3. kép) A kommunikáció megkönnyítésére 4 db walkie-talkie-t vittem, mindenkinek jutott egy. Menet közben a megbes Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2002
  • Színe:Fekete metál
  • Jellemzők:
    Edizione Elegante Spider 2002
    A Spider Edizione Elegante csak a "Nero Metal"-ban volt elérhető. Két tónusú bőrülésekkel rendelkezett, vagy fekete-világosszürke vagy fekete-vörös, vastag oldalfalú kárpitozással, 2,0 TS vagy 3,0 V6 24V-os felszereléssel.

    "...kell egy szívó benzines a maga értelmezhető fordulatszám tartományával és manuális (értsd általam felügyelt) váltóval... "
  • Extrák:
    - 17" gyári alufelni,
    - automata tető,
    - automata klíma,
    - távirányítós központi zár,
    - fehér oldalindex,
    - tempomat,
    - saját email cím (alfaphubi@gmail.com),
    - DRL,
    - NPR dugattyúgyűrűk három részes olajáteresztővel és mögötte furatokkal az olajnak,
    - saját magam által épített motor,
    - a tulajdonos :-)
  • Egyéb:
    Mivel szerintem BeeGee Cartárs fogalmazta meg a lényeget, hát tőle idéznék:
    "Annyira "szarok-a-világra" autó, hogy nem lehet mást, csak rajongani érte."

    A németeknél SLK-240 rendszámot kapott, hogy haza tudjam hozni.

Fotóalbum