Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi

Spider / GTV 2.0 TS PHuBi - főkép

Blog

2025-03-02
2025.03.02. Álmában tolat egy kicsit....

2021. záró állás 90.586 km 2022. induló állás: 90.584 km eltűnt 2 km! 2022 záró állás: 97.426 km 2023 nyitó állás: 97.424 km eltűnt 2 km! 2023. záró állás: 103.866km Tovább »

2025-03-02
2025.03.02. Központi zár távirányító - Part III.

PHuBi hamar megkapta anno a távirányítót. Központi zár-2018.02.20. Megint hozott valamit a postás Központi zár-2018.04.14. Távir Tovább »

2025-02-10
2025.02.10. Tervek nyárra

Lassan összeáll az idei Nagy Túra útvonala. Két sarokpontból indult a tervezés: - Franciaország legnagyobb alpesi útvonala: Route des Grandes Alpes (Sok hágóján már jártunk, Tovább »

2025-01-30
2025.01.16. Mesterséges inteligencia teszt :-)

Megkértem az AI-t hogy rajzoljon egy képet amin Alfa Romeo és Piritu van. Ez lett belőle :-) Tovább »

2025-01-26
2025.01.26. Talpra PHuBi!

A gólyalábak után jött az éves karbantartás: fékpucolás. Nincsenek se a tárcsák, se a betétek félrekopva. Minden működik ahogy kell. Gumialkatrészek is épek, nem kell cserélni semmit. Durván fékporos volt minden, letakarítottam. A csúszófelületek rézpasztázva. A festés már nem a legszebb, de egy Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2002
  • Színe:Fekete metál
  • Jellemzők:
    Edizione Elegante Spider 2002
    A Spider Edizione Elegante csak a "Nero Metal"-ban volt elérhető. Két tónusú bőrülésekkel rendelkezett, vagy fekete-világosszürke vagy fekete-vörös, vastag oldalfalú kárpitozással, 2,0 TS vagy 3,0 V6 24V-os felszereléssel.

    "...kell egy szívó benzines a maga értelmezhető fordulatszám tartományával és manuális (értsd általam felügyelt) váltóval... "
  • Extrák:
    - 17" gyári alufelni,
    - automata tető,
    - automata klíma,
    - távirányítós központi zár,
    - fehér oldalindex,
    - tempomat,
    - saját email cím (alfaphubi@gmail.com),
    - DRL,
    - NPR dugattyúgyűrűk három részes olajáteresztővel és mögötte furatokkal az olajnak,
    - saját magam által épített motor,
    - a tulajdonos :-)
  • Egyéb:
    Mivel szerintem BeeGee Cartárs fogalmazta meg a lényeget, hát tőle idéznék:
    "Annyira "szarok-a-világra" autó, hogy nem lehet mást, csak rajongani érte."

    A németeknél SLK-240 rendszámot kapott, hogy haza tudjam hozni.

Fotóalbum