Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Blog
Megkértem az AI-t hogy rajzoljon egy képet amin Alfa Romeo és Piritu van. Ez lett belőle :-) Tovább »
A gólyalábak után jött az éves karbantartás: fékpucolás. Nincsenek se a tárcsák, se a betétek félrekopva. Minden működik ahogy kell. Gumialkatrészek is épek, nem kell cserélni semmit. Durván fékporos volt minden, letakarítottam. A csúszófelületek rézpasztázva. A festés már nem a legszebb, de egy Tovább »
A rugók lefestve, új jobbos toronycsapágy megjött, balos letisztítva, TRW teleszkópok szeptember óta a polcon... Mehet minden a helyére. Elsőre a jobbos jött. A kábeltartók (ABS, fékkopás jelző) átkerültek az új teleszkópra. A rugó alsó végén egy fekete műanyag cső volt eredetileg, de ez szétmál Tovább »
Pár napja megrendeltem az Italia Ricambli-n. Ma megjött. Eredeti gyári cucc. (NOS) Kár hogy az ott feltüntetett árak - hála a magyar ÁFÁ-nak - rögtön bő 10%-al magasabbak lesznek ha Mo-ra rendelek. Ja, a kiszállítás is. Mindegy, van. Ú Tovább »
A helyszín a tavalyi volt: Tölgyes Csárda, Szentmártonkáta, Szecsői út 70, 2254 Szokás szerint a legmesszebbről érkező volt az első. Mi már délben ott voltunk. A szokásos dumálós kajálást egy "sárgás olivzöld" Trabant tette színesebbé. Aki akart mehetett egy kört vele. Én kettőt is mentem :-) A t Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
- Jellemzők:
Edizione Elegante Spider 2002
A Spider Edizione Elegante csak a "Nero Metal"-ban volt elérhető. Két tónusú bőrülésekkel rendelkezett, vagy fekete-világosszürke vagy fekete-vörös, vastag oldalfalú kárpitozással, 2,0 TS vagy 3,0 V6 24V-os felszereléssel.
"...kell egy szívó benzines a maga értelmezhető fordulatszám tartományával és manuális (értsd általam felügyelt) váltóval... " - Extrák:
- 17" gyári alufelni,
- automata tető,
- automata klíma,
- távirányítós központi zár,
- fehér oldalindex,
- tempomat,
- saját email cím (alfaphubi@gmail.com),
- DRL,
- NPR dugattyúgyűrűk három részes olajáteresztővel és mögötte furatokkal az olajnak,
- saját magam által épített motor,
- a tulajdonos :-) - Egyéb:
Mivel szerintem BeeGee Cartárs fogalmazta meg a lényeget, hát tőle idéznék:
"Annyira "szarok-a-világra" autó, hogy nem lehet mást, csak rajongani érte."
A németeknél SLK-240 rendszámot kapott, hogy haza tudjam hozni.
Fotóalbum
2
595