Mutasd

>> Szerviz2017-10-07

Mindkét oldalt be gyógyúlt a zárbetét alatti henger,így kulcsal nem volt nyitható csak távirányítóval.Most,hogy az is megadta magát orvosolni kellett a problémát.Már ki tudom nyitni kulcs nélkül is a kocsim😕.
Na de a lényeg,hogy le kell szedni az ajtókárpitot utána hozzá lehet valamenyire férni a zár mechanikájához.Először a hosszú fehér mozgató pálcát szedtem le utána van egy műanyag burkolat a zárbetéten,annak van egy fém biztosítòja(piros nyíllal jelöltem) amit ki kell húzni és csak utána lehet a burkolatot lepattintani.Ez után ki lehet húzni a zárat.
Nekem a zárbetét alatti henger szorult be,ez egy fogó és wd40 segítségével ismét fordíthatóvá vált.Elsőre ráment pár órám,mert nehezen jött le a pálca meg a biztosító lemez is,de igy,hogy tudom mi hogy jön le már a másik oldal talán könnyebb lesz.

 
>> Szerviz2016-12-09

Megint túl estünk pár javításon.
Lambdaszonda csere(Bosch)
Ajtóhatároló meg a belső kilincs cseréje.Ezer köszönet érte Andrásbácsi és GTVili Cartársaknak,tőlük kaptam az alkatrészeket ajándékba!
Vízhűtő csere(Prasco).
Ez elsőre nem sikerült,mert amit küldtek abba van vízhőfok jeladó az enyémbe meg nincs.Utána néztem a rendelésnek és én néztem be sajna,így nem cseréltettem ki hanem vettem bele való csavart,azzal le lett vakítva.Az alsó hűtőtartó meg a ventilátor tartó is rozsdásodott,ezeket lecsiszoltam,lealapoztam meg fekete festékkel fújtam be.
A fagyállóból is újat kapott,igaz a régi is szép tiszta volt.

 
>> Szerviz2016-11-22

Megint elmaradtam az írással.
Alfacity előtti hétvégén elvittem Csörihez a Gtv-t,otthagytam nála és vissza jöttem németbe.Megbeszéltük,hogy pénteken szeretném elhozni és onnan egyből megyek az ALFACITY16-re.
Cserélt rajta komplett vezérlést,vezérlésmódosítót,hosszbordás szíjat meg feszitőket is.Kellet még szervó csövet cserélni mert eresztett sajna,igy az olaj is cserére került.Elkezdett az alapjárat is ingadozni,kipucolta a szívó részt de sajna nem segített.Azt mondta az alapjárati motor lesz valószínűleg.Ennek cseréje elhalasztva!

 
>> Egyéb2016-07-31

Nem sok választék van a Gtv-re,ebay-en találtam amit Lengyelbe gyártanak méretpontosra és rugalmas nem törik el állítólag.

 
>> Autóápolás2016-07-31

Talán az előző tulaj volt olyan ügyes,hogy ráfújta a fekete festéket a felnik belsejére.Nekiálltam lepucolni,3,5 órám ráment.Sajna van rajta csiszolás nyoma is.

 
>> Egyéb2016-07-31

Az Italy Motors-tól rendeltem eredeti emblémát.A keret még jó állapotba volt, de a rácsos részt megkezdte a rozsda.Lepucoltam bekentem rozsdaátalakítóval utána meg feketére lett festve.

 
>> Szerviz2016-07-31

Hátsó fék nyereg csere.
Sajnos hiába csiszoltam fel és festettem le pirosra,vettem bele javító készletet a műszaki után derült ki, hogy a kézifék beragad😂(előtte még nem használtam).A szervizbe mondták vegyek újat.(Ohh Romeo) Rendeltem 2 db új féknyerget,aminek szállításával is késtek meg ráadásul két jobb oldalit küldtek,pedig azzal szerettem volna már haza menni az Alfacityre.Ezért a kézi féket mellőzve kellett haza menni. Miután vissza érkeztem Németbe megjött a jó alkatrész is,elöszőr rozsdagátló alapozóval,majd utána pirossal fújtam le.
A dátum nem pontos a lustaságom miatt.

 
>> Egyéb2016-07-31

Sajnos a színkód táblám le van kopva. Az ajtó sérülése miatt szűkségem volt rá így a fórumon kértem segítséget. Gt cartárs segített és csinált matricát is amit a kígyó és registered matrícával együtt postázta nekem. Köszi még egyszer!
Kerestem szín azonos ajtót, de nem találtam így levettem meg a két visszapillantó tükröt is és hazaküldtem fényeztetni .A tükör tartón egy két helyen kezdett felpúposodni a fényezés sajnos,de így legalább az is meglesz. Egy itteni kollégám és Mzoli cartársunk segített a szállításba (köszi).

Bátaszéken Horváth János(vagy egy kollégája) csinálta,nem olcsón dolgozik de nem is hiba nélkül.Többet nem viszek semmit oda.

 
>> Szerviz2016-07-19

A végeredmény.Az oldal küszöb meg az üregvédelm meg vissza van.

 
>> Autóápolás2016-07-19

Kész lettem végre,nem a legjobb munka az biztos.Vettem két rámpát ami 25cm magasba emeli Romeot😃.De ahoz kevés,hogy az alváz csiszolásnál ne az ember képébe menjen a kosz😕.Szerencsére inkább csak felületi rozsda volt rajta a legtöbb helyen,de a küszöböknél volt mélyebb is😂.A küszöb alatt az emelési pontoknál fel van nyomva a lemez,ennek javítását majd lakatosra bizom.
Csiszolás után bekentem rozsdaátalakítóval(Würtht),majd száradás után Fertan kőfelverődés védővel fújtam le.A végén meg szintén Würthös alvázvédő waxal fújtam le.

Levettem az összes kipufogót meg a hővédő lemezeket is.Mind felcsiszoltam és rozsdagátló alapozóval(amire 1500°ig volt irva,de nem igaz😕),majd hőálló festékel fújtam le.
Amin a flexibilis cső van abból újat vettem az Imasaftól.