Mutasd

>> Szerviz2017-09-03

Pestre mentünk mégpedig utánfutóval és családdal.
Mikor "döglik" be a verda, háát persze, hogy ekkor...

Tünet: minden előjel nélkül, indításkor, iszonyat remegés, csattoggás, de be nem indult az autó. Mint egy rémálomban, de csak megpróbáltam még egyszer.
Semmi. Gondoltam nagyobb kárt ne tegyek, egyből hívtam egy barátot, aki bérelt Miskolcon egy horgos mentőt, így mindent sikerült egyszerre hazavinni.

Vasárnap késő este értünk haza, a szerviz elő tudtuk nyilván csak letenni az autót.
Itt már gyanús volt, hogy gyenge az akksi, mert az ablakokat is alig bírtam felhúzni, pedig figyeltem arra, hogy rádió, belső világítás és persze a tompított se menjen a fel és lepakoláskor.

Másnap mondom a szervizes ismerősnek, hogy próbálja beindítani, hogy ő mit gondol, de már az elektromos kormányzárat sem oldotta az akksi.
Volt neki bikaakksi, beletettük, csont nélkül indult, majd persze probléma nélkül ment az autó.

Biztos ami biztos, mivel minden addigi előjel nélkül szart be az akksi, ami egyébként a ráírt dátum szerint 3 éves lehetett, mértünk egy generátor töltést is ami alapjáraton több, mint 13 V volt. Így megnyugodtam és vettem bele egy 75 aH és 750 A-os akksit.

Én ilyennel még nem találkoztam, ezért már kettőstömegűre, vezérélésre és minden jelentős kiadással járó problémára felkészültem a hazaúton, de így apró pénzből megúsztam.

Akksi: 20.000 ft
Km: 223.000