Tagok >> Tommaso 159 >> Blog
115.000 km után elérkezett ez is.
Tünet: 60 fok körüli vízhőmérséklet, amit már nem néztem jó szemmel, így rendeltem egy gyári termosztátot az Elaforgból 13.000 ft-ért.
Az olajkartelben meg volt szakadva a menet, és régebben már ez miatt új menet volt fúrva bele, csak ferdén....Így ázalgott az olaj a csavarnál!Nem kis mutatvány volt levenni a teknőt (thx mViking), majd szinesfémes behegesztette gyári méretűre!
Hegesztés: 7000 ft
Munkadíj: 5000 ft
Teknő kimosása, és egyéb felhasznált anyagok, paszták: 3000 ft
A furdulatszámmérő óra meghibásodása hibaüzeneteket és nem világító izzókat eredményezett, így garanciában anyagköltség és munkadíj nélkül cserélve lett.
Most volt a 20.000 szerviz, olajcserével és átvizsgálásokkal a nyíregyházi Auto Meryben. Az anyagot kintről vihettem, így az anyagköltséget 5 l Selenia WR Turbodízel olajjal, és a szokásos szűrőkkel együtt 22.000 ft-ból hoztam ki, és ehhez társult egy 15500 ft-os munkadíj.
Kapott új Selenia 20 K olajat, gyári olajszűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt.
Mivel magamnak csináltam ezért csak anyagköltségem volt.
A mai nappal közelebb kerültünk egy lépéssel a multikormányhoz!
Ma beszerelték maga a kormányt, és megnézték, hogy fogja e tudni vezérelnia fejegységet, és szerencsével jártam. Még egy kis munka van rajta,de látni az alagút végét...
Az autó körbe kapott egy Lummar fóliát a mai napon az első szélvédőn pedig fent lett egy csík!
THX: S&L Lummar Csontos Csabi
2006. augusztusában kapott egy Philips elektronikás 6000 K-es xenonszettet!
Anyagköltség: 25.000 (csókosan):-)))
Munkadíj: 5000 ft
Mai nap bekerültek a 6000K-s xenonok!!!!
Anyagköltség: 29900
Munkadíj: 7500
Beszereltem volna én is, csak igazából nem találtam alkalmas helyet az amúgy is zsúfolt motortérben a trafóknak, ezért bíztam profiknak!
Nem lehet látni a trafókat most sem:-)
Sebességváltó bowden kenése,hibaüzi kiolvasása és törlése