Tagok >> Tommaso 159 >> Blog
Liqui Moly 5w40 diesel high tech olaj, olajszűrő, levegőszűrő.
Km: 250400
Első futómű lengőkarjai lettek szilentezve, axiálcsukló, gömbfej cserék, balos gumi emelőpogácsa pótlása.
Futómű beállítás.
Km: 249.000
A multkori lengőkarcsere egy s.o.s. helyzet volt, most azon a lengőkaron kívül minden futómű alkatrész cserélve lett a lengéscsillapìtókon kívül, és persze be is lett állítva.
Km:273000
Kezdődött úgy, hogy az előttem lévő autóban láttam, hogy ég a ködlámpám, de nem tudtam lekapcsolni csak ha a biztosítékot kivettem...
Utána nem sokkal ugyan ez játszódott le a távolsági fénynél...
Következett egy kátyú után, hogy a műszerfal elsötétedett és a motor megállt, mint később Vittorio megfejtette egy motortéri nagy biztosíték miatt, persze az meg más ok miatt olvadt ki.
Utána már a "kulcs" kihúzásánál sem mindig vette le az áramot a műszerfalról...
A hibák oka az volt, hogy a csoportkábel több helyen kidörzsölődött.
Viszonylag olcsón megúsztam, 20.000 ft volt a hiba feltárása és kijavítása.
STP dízel injektor tisztító adalékot kapott.
Offos kis dízel munkás autónál 245.000 km nél megszorult az injektor, műhelyben 1200 báron tudták életre kelteni. Abba öntöttem 20 l gázolajhoz és jelentősen javult a motor indítása, járása is.
5000 km ként az alfákban is használni fogom.
Km: 272930
Szűk 270.000 km bírt a gyári rendszere, most is csak egy kis hegesztésre volt szükség, nem a dob rohadt ki.
Ezzel egyidőben Vittorio kicserélte a lengőkart is, elég extrém állapotban volt:-O
2 db Apollo nyárigumi 205/55 R 16.
Pirelliből volt már többféle és Hankookból is, ezek már biztosan nem lesznek.
Offos sokat menő kisautón is ez van.
Km: 266.000
Futót húztunk, akkor kezdődött minden...
Nem volt jobb helyzetjelző, féklámpa, majd elment a bal is...
Elvileg nem szakszerűen volt bekötve az aljzat, és canbus sem volt...
Főtengely ékszíjtárcsának volt egy kis hangja.