Tommaso 159 - főkép
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTDm 16V // 2020-10-15

Leszakadt a bal hátsó rugó tányérja, ezért cserések lettek a hátsó gátlók.

Km: 286.000

 
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTDm 16V // 2020-09-27

Km:281.000

 
>> SzervizAlfa 159 SW TI // 2020-06-29

Akksicsere:-)

Km:261.000

 
>> SzervizAlfa 159 SW TI // 2020-04-28

Klíma töltés és tisztás természetesen pollenszűrő cserével együtt!

 
>> SzervizAlfa 159 SW TI // 2020-03-20

Hátsó betét és tárcsa csere

Km: 254.000

 
>> SzervizAlfa 159 SW TI // 2019-12-05

Mivel a lógó futómű miatt elnyalta a jobb első gumit, és már a balos is lassan csereérett volt, így vettem 2 db Kormorán télit 225/50 R 17 méretben.

Km: 249.000

 
>> SzervizAlfa 159 SW TI // 2019-12-05

Liqui Moly 5w40 diesel high tech olaj, olajszűrő, levegőszűrő.

Km: 250400

 
>> SzervizAlfa 159 SW TI // 2019-11-15

Első futómű lengőkarjai lettek szilentezve, axiálcsukló, gömbfej cserék, balos gumi emelőpogácsa pótlása.
Futómű beállítás.

Km: 249.000

 
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTDm 16V // 2019-11-08

A multkori lengőkarcsere egy s.o.s. helyzet volt, most azon a lengőkaron kívül minden futómű alkatrész cserélve lett a lengéscsillapìtókon kívül, és persze be is lett állítva.

Km:273000

 
>> SzervizAlfa 159 SW TI // 2019-11-05

Kezdődött úgy, hogy az előttem lévő autóban láttam, hogy ég a ködlámpám, de nem tudtam lekapcsolni csak ha a biztosítékot kivettem...
Utána nem sokkal ugyan ez játszódott le a távolsági fénynél...

Következett egy kátyú után, hogy a műszerfal elsötétedett és a motor megállt, mint később Vittorio megfejtette egy motortéri nagy biztosíték miatt, persze az meg más ok miatt olvadt ki.
Utána már a "kulcs" kihúzásánál sem mindig vette le az áramot a műszerfalról...

A hibák oka az volt, hogy a csoportkábel több helyen kidörzsölődött.

Viszonylag olcsón megúsztam, 20.000 ft volt a hiba feltárása és kijavítása.