Tagok >> Tommaso 159 >> Blog
Talán ez is típusbetegség ha jól tudom a dízeleknél.
Nem túl olcsó játék, de túl kellett már ezen is esni.
Km:257.000
Természetes párban, jobbos,balos.
Be volt rohadva, nem használja apám ...
Km: 257.000
257.000 km-nél (!!!!) elköszöntünk a GYÁRI féktárcsáktól, és talán a 2. garnitúra fékbetéttől :-)
Apám nagyon büszke volt rá, hogy ennyit ment vele, igaz ő olyan defenzíven vezet, hogy a féklámpát akkor látni kivillanni, ha valaki bevág elé :-)
Valójában azért már bőven érett a csere, jobb hátul féknyerget is kellett cserlélni.....
Sajnos az egyik gyertyát már apám mókolása miatt nem lehetne csak hengerfej bontással kiszedni, de a másik 3 izzítógyertyát kicserélték.
Km: 257.000
Vittorio érti a dolgát, meg is javította. Ebben egy rugó szokott szétesni, illetve van egy fém kütyü ami állítólag el szokott korrodálni. A lényeg, hogy ha jön egy kamion szembe, akkor már nem hajtja be a menetszél a tükröt :-D
A vezérlés és olajcserékkel együtt ennek is eljött az ideje.
Vizsgálás után kiderült, hogy a görgők nemrég lehettek cserélve az előző tulaj által, de a szíj kuka volt, az cserélve lett.
Hozzávalók:
- Selenia WR Diesel 5w40 5 l 12500 ft
- Purflux gázolajszűrő 9982 ft
- olajszűrő 1030 ft
- levegőszűrő 2678 ft
- pollenszűrő 1743 ft
Jobb első ajtó határolója úgy kattogott, mint egy 120-as skodán