Tagok >> Tommaso 159 >> Blog
166.000 km, Selenia 5W40 WR Disel + olaj, pollen, levegőszűrő!
Előkerült minden amit nem szeretek: téli gumi lemezfelnin gyári "tojástartós" dísztárcsával és gumiszőnyeg.
Nyári kerekek lemosva gumi+ alufelni, megjelölve, hogy hol futott.
Ma találkozón vettünk részt, és az időjárás bizonytalansága miatt "csak" kézi, gőzborotvás mosóba mentem. Miskolcon a Metroval szembeni Agip kutat ajánlom mindenkinek, aki hozzám hasonlóan csak télen látogatja az ilyen fajta mosókat. Gyönyörűen sikerült lemosni az autót, ami nem csak vizesen látszott tisztának, ugye tudjátok mire gondolok?!:-))
Mosás+ forróviaszos öblítés.
2006 augusztusában szereltük be Fritzee és Adrián alfás haverokkal a xenont, jó minőségű 6000 Kelvines Philipset, és idáig bírta a balos izzó! Mivel féltem tőle, hogy más színű lesz, így 2 db szintén 6000K-s izzót rendeltem, és cseréltem ki.
Elérkezett az idő, hát cselekedtem!
Alapanyagok: -4,4l Castrol Edge 10 W 40
Champion olajszűrő
Champion levegőszűrő
pollenszűrő
A pesti meghúzás nyomait Vittorio tüntette el, lökhárító telifény+ sárvédő+ lámpa polír.
Budapest belvárosában egy parkolóban meghúzták a bal elejét a sárvédő-lámpa-lökhárító találkozásánál.
Apám nem hitt a szemének, amikor a szélvédőn észrevett egy cédulát, amin a sérülést okozó neve, telefonszáma volt:-)
Ritka az ilyen:-)
Ebben az esős időben folyamatos csobogást hallottam a motor felől egy-egy élesebb kanyarban, ma leszedtem a burkolatot és volt benne kb 7 cm víz.....
Iszapszerű lerakódással volt eltömődve a cső, körbemostam és már ki tud folyni a víz.
Hihetetlen hogy mi minden volt benne.
144.000 km, eljött a gyári alkatrészek cseréje!
-jobb, bal felső lengőkar
- stabilingák
-stabilgumik
-nyomtávrudak
-gömbfejek
Meglepetésre az alsó lengőkarok, még nem lógtak, így az még maradt, várhatóan ősszel újra ránézünk.
+ futóműbeállítás