Tagok >> Tommaso 159 >> Blog
Régóta nehezen indult, indítás után hőmérséklettől mondhatni függetlenül kéken kormolt kb 1 percig, furcsán rázkódott az autó, és időnként már be indulni sem volt kedve, sőt menet közben is elment az ereje.
Mind kiderült az EGR szelep volt fullra elkoszolódva. Szétszedtük és kb 1 evőkanálnyi korom jött ki belőle, majd hideg zsíroldóval befújtuk, megmozgattuk és még ezután is hihetetlen mennyiségű kosz jött ki belőle!
Majd mivel az EGR a szívócső közelében van, így felfedeztünk egy kb 3 cm-es repedést is, amit gyorsan orvosoltunk, egy másik csővel.
Összeraktuk, elvittük egy közeli szervizeshez, aki gépre tette és kitörölt 3 hibakódot, ami a levegőszűrő cső repedése miatti fals levegő szívása miatt keletkezhetett.
km: 134150
130000 km-2 izzítógyertya kiment, így rendeltünk bele 4 db NGK-t
Ma felszereltem az új gumikat, lemostam a nyári felniket és az autót, valamint a gyári plüss szőnyeget felváltotta a kevésbé szép, de praktikus gumiszőnyeg, kapott még egy nagy porszívózást is, valamint kicseréltem a nyári szélvédőmosó folyadékot télire. Még egy hűtőfolyadék fokolás vár magára a napokban, és jöhetnek a mínuszok.
1,5 éve nem működött, így a trutyis szezon előtt unalomból nekifeküdtem, és a probléma megoldása egyszerűbb volt, mint gondoltam
Az autómon égve maradt a féklámpa bal hátul, sehogy nem tudtam kiiktatni, csak úgy, h lehúztam a csatit, majd másnap este ugyan ez a hátsó ködlámpával, szintén csati lehúz. Elvittem egy villanydoktorhoz A pali azt mondta, h zárlat ütötte ki a body compomat (ezt többen valószínűsítették csak zárlat nélkül, vízre hivatkozva), majd keresni kezdte az okát, és mint kiderült a csoportkábel egyik vezetéke olyan szerencsétlenül dörzsölődött ki a 10 év alatt, hogy az ért hozzá a bódéhoz....
127000 km, és felkerültek a téli csimmák
Vredestein Snowtrack 3 185/65 R15 méretben + lemezfelnire szerelés+ kerékőr csavarok + felni festés
120.000 km van benne, így a gyári (!!!!!!!!) fékbetéteket kicseréltük, és kapott új Selenia WR Diselt is, olaj és gázolajszűrőt is!
Ha fékbetét csere, akkor ledobtuk már a fékfolyadékot is, ami még szintén gyári volt.
Miskolc-Komárom-Hévíz-Budapest-Miskolc
950 km, 5,2 l/100 km 52 litert kért hazaérkezéskor a teli tankra, ebből számolva az 1100 km hozható hasonló vezetési stílus mellett:-)
Futómű felújítás után eljött a beállítás ideje
Miskolc, Itálgáz Kft, Farkas Zsolt