Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 2.0 TD >> Blog
- Típus:146 2.0 TD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:Kék
Olajszivattyú kicserélve egy bontott darabra. Régi melegebb olajnál nem mindig kapta fel az olajat indításkor, csak fordulatra. Ezt eljátszotta körülbelül 10-ből 1-szer. Olajnyomás működés közben rendben van, mint hidegen és melegen is. Kapott a főtengely ezen vége új szimeringet.
Új olajteknő tömítés.
Másik vezérműtengely, ami szinte újszerű.
Régin két bütyök elkopott, az eredetitől az egyik 2.5 mm, a másik 3 mm-rel kopott le. Körülbelül a 30.000 kilométer ezelőtti hengerfejezésnél már láttam hogy kopik, akkor még azért erősebb volt. Az anyag hőkezelt felső rétege már lekopott, így már könnyen ette tovább magát. Olajzása a vezérműtengelynek jó, mivel a hengerfej gyűjtőjében állt az olaj ahogy kell és a tengelyen sem az egymás melletti bütykök koptak le.
Új szelepfedél tömítés.
Új vezerműszíj készlet, ami tartalmazza a szíjat, a vezető és feszítő görgőt (DAYCO). Vízpumpa nem, mivel az a hosszbordás szíjon található.
Az előző szíj 52.000 kilométert futott, és közel 5 évet. Ezt már én tettem fel anno. Ha nem kellett volna mást is cserélni akkor még maradhatott volna.
359.000 km