Tagok >> V.Tomi.145-146 đ >> 146 2.0 TD >> Blog
- TĂpus:146 2.0 TD
Mindent errĆl a tĂpusrĂłl
Tagok, akik birtokoljĂĄk a tĂpust - ĂvjĂĄrat:1996
- SzĂne:KĂ©k
KözĂ©pboxot megvĂĄltoztattam Ăgy hogy a lejĂĄtszĂł a mƱszerfal tetejĂ©re kerĂŒlt. Lett ĂșjbĂłl hamutartĂł, szivargyĂșjtĂł, alatta a 3 db mĂ©rĆ Ăłra Ă©s gyĂĄri rekesz. MĂ©rĆĂłraknĂĄl a baloldali nyomĂłgomb a fĂ©nyszĂłrĂłmosĂł nyomĂłgombja, ami fĂ©nyszĂłrĂł felkapcsolĂĄsa mellett mƱködik. A jobboldali nyomĂłgombos kapcsolĂł a dĂșsĂtĂł Ă©s ĂŒzemanyag elĆmelegĂtĆt kapcsolja. InditĂĄsnĂĄl amĂg az izzĂtĂĄs mƱködik addig automatikusan megy, ezzel a kapcsolĂłval tovĂĄbb tarthatĂł az 1200-as alapjĂĄrat Ă©s ĂŒzemanyag elĆmelegĂtĂ©s. TĂ©len elĆnyös mĂĄr neki amĂg az autĂł körbe van kaparva.
Olajcsere, olajszƱrĆ Ă©s levegĆszƱrĆ cserĂ©lve 368.500 km
Jobb hĂĄtsĂł fĂ©knyereg javĂtva, kĂ©zifĂ©k nem mƱködött illetve a csĂșszkĂĄk Ășj pĂłrvĂ©dĆt kaptak.
Ăj kĂ©zifĂ©k kötelek
1 db Ășj kipufogĂł gumibak.
HĂĄtsĂł ablakmosĂł javĂtĂĄs, valahol elakadt a vĂz vagy a fĂșvĂłka eldugult. LevegĆvel ĂĄtfĂșjtam a csövet Ă©s jĂł lett.
ElsĆ ajtĂłk mƱanyag lĂ©gterelĆi kĂ©toldalĂș ragasztĂłval felrakva leesĂ©s ellen, mivel a fĂ©m fĂŒlek nem fogjĂĄk meg rendesen.
TĂ©li kerekek felkerĂŒltek mĂĄr most. Lassan megy mƱszakira Ă©s a nyĂĄri nem a gyĂĄri mĂ©rete.
AlvĂĄz festĂ©s. Egy-kĂ©t helyen volt egy pici felszĂni rozsda. DrĂłtkorongozva, alapozĂł majd alvĂĄzvĂ©dĆzĂ©s.








