Mutasd

>> Tuning és extra2022-02-12

Ajtó zárak javítva. Bal oldali a házon belül elvolt törve. Típus betegség. Jobb oldali működött, csak a kulcsnyílás nyelve nem zárt vissza.

Ajtók alja gumi csíkok. Évekkel ezelőtt lekerült, most vissza. Eddig mindig elmaradt de tervben volt hogy vissza kerüljön. Ajtórések jobban porosodtak, talán most kevésbé fog. A gumikon új lyukakat furtam mert a gyári általában elszakad és valahogy az első három lyuk után a többi már nem passzolt. Lehet más évjáratból való volt, de az eredeti.

Ülésfűtés kapcsolói az eredeti helyen.

Két műanyag küszöb felkerült. Ezelőtt Se szériás volt rajta, korábban viszont ez ami most vissza került. Küszöbök ellenőrizve, a felfogató patent lyukaknál volt enyhe felszíni rozsda. Fémtisztára vissza szedve, alapozó majd a két küszöb teljes alvázvédőzése.

Beltéri led a 4 lábnál és a csomagtartóban. Ajtó nyitásokra kapcsolnak, már évek óta bent a kábelezes csak a led maradt le róla :)

Ezen felül még:

Riasztó bekötve. A csomagteret is nyitja.

Volt egy folyamatos fogyasztó is az autón, már régóta kiderült de napi szinten használva nem befolyásolt semmit. Multiméterrel ránéztem és kiderült a rádió meríti az akkumulátort. Már a 3. lejátszó van benne, mindegyiknél ezt csinálta. Rádió kézikönyv bekötés ellenőrzés és kiderült a két pozitív kábelből az egyiknek gyújtásról kell működnie, a másik a fix pozitív ami a rádió beállítások megőrzése végett kell. Így javítva, nincs fogyasztó mérés szerint, remélem a valóságban sem lesz. 3-4 nap állás után kiderül, úgyanis korábban ennyi idő kellett hogy ne tudjam elindítani. A rádió így csak gyújtásról működik de ez nem zavar. Ha leállítom kikapcsol, indításnál meg vissza. Ha én kapcsolóm ki akkor indításnál sem kapcsol be. Rádió jel erősítő még került bele hogy Győrőn kívül is fogja az adást :))

Takarítás szerettem volna, de elmaradt így majd az legközelebb meglesz. ;-)