Úgy néz ki bevállt nálam a Valvoline oil :) Nem csipegeti annyira mint a többit . . .remélem továbbra is tartja. De viszont hidrotőkéket kell cserélnem előbb utóbb :)
Oil csere valamint szelepfedéltömítés csere.
Természetesen nem ment könnyen az oil csere....
Hála az előző gazdának a olajleeresztő csavar meg volt erőltetve, már az első olajcserénél is észrevettük hogy valami nem stimmel de még nem jelentkezett különösebb probléma... De tegnap már nem ment vissza a csavar... Új menet új csavar de sikerült :)
Valvoline 10W40 ment most bele
139.000km :) Ez is meglett
A napokban cseréltem egy izzót... más nem nagyon történt velünk :)
BF GOODRICH G-Grip gumi került 2db előre de lehetséges hogy hátra is veszek...
137000km Happy vok :) Még mindíg nagyon szeretem a kocsit :)
Jöhetne már a tavasz...
Ma be akartam tolatni a parkolóban de nem ment. de szerencsémre előrefele tudtam menni. Ígyhát go haza másnap meg szétszedtük a hátsóféket. Hát... műszakin már jelezték hogy nem igazán fog a hátsó fékem, de gondoltam kibírja tavaszig... nem bírta szétesett :) Így kapott új pofákat és munkahengereket is
Leesett az első hó és én nagyon pontos voltam mert aznap reggel tettem fel a téli kerekeket :) Előre vettem 2db KLÉBER Krisalp HP2 tipusú gumit mert már a tavalyi nagyon csúszott.
Voltunk Kaposon nekem ez volt az első és naon jó volt :) Seriff-től megvettem a K&N direktszűrőt! Holnap be is rakom :) Nagyon jól éreztem magam. Igaz odafele rosszalkodott a kocsi egy kicsit 130-nál megtorpant és elkezdett lassúlni. A szlovák "kísérő" kollega mondta hogy füst is jött :S:S:S remélem nem lesz semmi baj :( Amúgy jól ment az 1.4 :) csodálkoztam hogy 140nél odaléptem és igen csak volt benne még erő :) De a véget nem mertem megnézni az előzőek miatt.