Ma egy éve vagyok boldog "Giorgo a szürke kisegér" boldog tulajdonosa.
Kicsit gyorsabban gyűlnek az elmúlt időben a kilométerek az autóban, mint eddig, úgyhogy időszerű lett egy olajcsere.
Willy szállította a szükséges dolgokat, Viktor barátom pedig szokásához híven önzetlenül végezte el a beavatkozást.
Selénia 20K for AR
levegő, olaj, és pollenszűrő
Végre kicseréltük a helyzetjelző izzókat, és a rendszámtábla világítás is működik megfelelően, így már nincs hibajelzés a műszerfalon.
Most már megint hibátlan állapotban várja a délutáni nagytakarítást, és a holnapi indulást.
Karácsony óta készülök megírni ezt a bejegyzést, de az istenért se sikerült összegyűjteni a szükséges kilométereket, egészen ma reggelig.
54.000 km-mel vettem meg az autót július elején, és bizony kellett 8 hónap annak ellenére, hogy Rita önzetlenűl segített egy hét alatt 1200 km-et belerakni. :-)
Természetesen a vásárlás utáni kötelező cseréket megejtettem, de a szokásos lengőkar cserét én se úszhattam meg, így András bácsihoz fordultam segítségért. Miközben ő szerelt, Anita ebédet főzött, én meg csak figyeltem, hogy szorgoskodik értem a Sisa család. :-D Köszönöm szépen még egyszer!
Meglátni és megszeretni tényleg csak egy pillanat műve volt. Megnéztem délelőtt, délután lefoglalóztam, 3 napra rá kifizettem, és elhoztam.
Azonnal egy 300 km-es túrára mentünk, tempomat, 130, igazi öreguras közlekedés. Persze így a 30 után ez már bocsánatos bűn. :-P
Csütörtökön meghírdettem, ma délelőtt lefoglalózták.
4,5 év, 50e km, néhány örök emlék, sok új barát és segítő kéz.
Örökre hálás leszek neki.
Közeledett az újabb műszaki vizsga, mert csont nélkül sikerült. Annyi okosítást azért történt, hogy a megrendelt xenon szettet a matrica forgalmiba történő beragasztása után szerelték be, de ugye én ezekről úgyse tudok.
"Drágá álézrédés úr, há' csókolom a kezsit-lábát eccer csák úgy van benne vót á cucc a gípbe'!
Tegnap Siófokra menet újabb fontos eseményhez értünk, az autó átlépte a 100.000 km-t.
2008. július 5.-én egyetlen hugicám férjhez ment. Innen is még egyszer nagyon sok boldogságot, és mihamarabbi gyermekáldást kívánok nekik.
Az Alfa Romeo-ra is komoly feladat várt, az autó töltötte be a menyasszonyi limuzin szerepét. Természetesen ki lett takarítva, kapott egy polírt, és mint a kép is bizonyítja, megállta a helyét ebben a szerepben is.
Választhattak volna egy Corsa-t, egy Citroen C5-öt, vagy egy Thalia-t.
Miért pont ezt, nem is értem! ;-)
Az úgy kezdődött, hogy egy ismerős megkérdezte, nem akarok-e egy hétvégére Fiat-ot tesztelni. Gondoltam miért ne, az 500 egyébként is érdekelt, a kisköbcentis turbós motorról nem is beszélve. Sajnos a kettő együtt nem lehetséges egyelőre, sőt az 500-ról is le kellett mondanom, azt még nem adják oda 2 napra.
Annyi baj legyen, ide nekem a Puntot, lássuk mit tud a 120 lóerő a valóságban.
Nos, hát nem keveset. Nagyon rugalmas, bárhol, mármikor megindul, persze azért kell a 2500 1/min fordulat, hogy töltsön a csiga.
Csöndes a gép, a német autópályán :-P :-D 150-nél szinte csend van, se szélzaj, se gördülési. SImán elérte a 200-at, egyszóval tök jó a motor.
De azért vannak árnyoldalak is. Kemény, kopogós a műszerfal, nem bőr a kormány és a váltó, de legalább izzasztó műanyag. Bár sokkal lejjebb engedhető, mint a 146 ülése, de még így is egy kicsit magas, és nincs elég oldaltartás. Egyik barátommal utaztunk együtt 150 km-et, ő azért azt mondta, hogy a saját Astra-jához képest ezek már sportülések... no comment :D
Kissé pontatlan a váltó, bár a gyors váltás nem akadály.
Ami viszont abszolút negatívum: a központi zár vezérlése. Szombat reggel a jobb hátsó ajtót nem lehetett nyitni, csak belülről, tegnap reggelre meg a bal hátsót. Ma reggel viszont minden ajtó elsőre nyilt. :-)
Szóval azért még van mit reszelni a gépen.
Teli tankkal kaptam, úgy is adtam vissza, és bizony ez is benyelte a 10 litert. Igaz meg is lett hajtva rendesen.
Kedves Alfa Romeo!
Írtózatos iramban tessék fejleszteni azt a motort, ami legalább 2000 köbcentis lesz, lesz rajta egy Ollah által is elfogadható és letesztelt turbó :-)
Elmegy melletünk a világ, pedig csak a másik csarnokból kellene átrángatni azt a néhány mérnököt, akik ezt kis méregzsákot megalkották. Látszik, hogy ügyesek, és ha végre meglenne a 250 fújtató paripa, a 159-es 1700kg-ja se lenne annyira sok...