Lógott a kipufogó és el is volt repedve a lambdaszonda előtt, meg el is volt dugulva a katalizátor. Flexibilis csövet kicserélték, stb....
Hűtővíz lecserélve. Nem mintha nem tudtam volna én megcsinálni, de inkább elvittem szerelőhöz. Kicserélte e vizet, majd mondta, hogy többet ne vigyem hozzá az autót..... :D

Kapott az autó új Bosch gyertyákat, és új vízhőfok jeladót.
Alapjárat még mindig ingadozik. Hidegen le is áll néha. :(
Elkészült a karpittisztítás, most már szép tiszta mindenhol.




Szét volt rohadva a középdob, ezért ki lett vágva, és a helyére egy cső lett téve. Hátul gyári dob van, így nem hangos, de mély. :)
Hibakódolvasás nem mutatott semmi hibát, vezetékek átnézése, szigetelése, ahol kellett, stb.
Keresi a szerelő a hibát. AC megcsinálva, alapjárati motor is lett cserélve. Beindul, leáll. Vagy nem is indul.
0
366
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 


