Kiszakadt valamiért a bal külső féltengely gumiharang...kicserélve.
Egy jó ideje ment a vacakolás az alapjáratommal. Tisztán látszódott, hogy rángatja valami a hosszbordás szíjat, mely összefüggésben állt az alapjárat ingadozásával.
Miután ki lett cserélve minden, úgy mint szíj, vezetőgörgő, feszítőgörgő, feszítőmechanika, nem maradt más alternatíva, mint a generátor szabadonfutós szíjtárcsája vagy a klímakompresszor tárcsája. Ezt követően hamar leszűkült a dolog a generátor szíjtárcsájára, mert érezhetően nem funkcionált benne a szabadonfutó funkció..."MADE IN GERMANY!" - olvastam rajta, miután levettük...offkorsz az új is dzsörmeni, mert ez a gyári...(vagyok olyan hülye, hogy mindenből gyárit rakok bele...)
Mindegy, fent van, és most hibátlan a járgány...ja, de nem. Elkezdett villogni az izzítás ikonom. Tehát hamarosan izzítógyertya cseréje következik.
Jah, fontos: NEM KELL LEVENNI A GENERÁTORT a szíjtárcsa cseréhez! Maradhat fent, hozzá lehet férni a szerszámokkal...:)) Így nem másfél-2 óra, csak 20 perc a beavatkozás időigénye...
...amit megint naonnaon köszönök Zé-nek, mert nélküle igencsak nehezen jött volna össze egyáltalán bármi is...szóval kössszííí Zééé!!!:)
1.7 130 145 146 156 16v 17 2 2.! 25hl ablaktörlő akksi alapozás alfasud alkatrészek alsó alufelni alvázvédelem automata avagy axiális állapot állapotfelmérés beavatkozások beállítás betét blokk bontás bőr bőrkormány búcsú bwa cosmo csapszeg csere cseréje csukló dell'orto40 donor ds dukkó eddigi egr elektromosság előtt elox első eredeti esztétika esztétikai fék fékbetét féktárcsa felni felső feltámadás féltengely felújítás felújítása fényezés ferodo full fűtés futómű generál generátor golden gömbfej gta gumi gumiharang gumik gyertyacsere hátfal hátsó hengerfej hengerfejek hibák hidrotőkés homokfújás homokszórás hűtőmaszk húzócsapágy i. ii. izzítógyertya javítóelemek jtd karburátor karosszéria karosszéria+futómű kasztni kettős kézifék kézifékkötél kipufogó kislányom klíma-fűtés kompresszor konzol
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTD SW // 2008-12-07