Scott, pb_, Zoli segítségével motorállapot felmérés történt:
- olajnyomás ellenőrzése
- sűrítési végnyomás ellenőrzése
+ átnéztük az egész vasat, egészen rendben van, leszámítva a már korábban megállapított problémákat...olajfolyás van rendesen, a kuplung-váltó enyhén szólva is aggasztó, mint ahogy a féltengelyek is (ez utóbbiak eszement lógnak)




Az eredeti állapotra való törekvés mindenekelőtt:
- gyári lökhárítók felrakása
- gyári hátsó lámpák felrakása
- gyári műszerfal+egyéb műszerek visszaszerelése
Párszáz km utáni tapasztalat alapján csereérettek:
- mindkét oldali külső féltengelycsukló
- váltó úgy, ahogy van (1-2-3 fokozatok szinkronjai leköszönőben)
- szelepek nem cserések, viszont beállításra szorulnak
- jobb oldali fagydugó (lsd: kép)

