Gery83 - főkép

Csak nem bírtam ki, elkezdtünk szétszerelődni... :)

 

Kíváncsi voltam már mi ez a kormány, így postoltam az AlfaBB megfelelő topikjába, hátha kiderül valami:

http://www.alfabb.com/bb/forums/picture-room/174837-catalog-factory-aftermarket-steering-wheels-8.html#post1069536

 
>> EseményAlfa 155 Q4 // 2011-11-06

A gyári Nardi fakormány eléggé viseletes lett, így kicseréltem egy Lancia bőrkormányra.
A móka ott kezdődött, hogy elhatároztam, felújítom a kormányt.
Hát félnapos szarakodás következett a régi lakk eltávolítására.
A titka sok kromofág, és egy rozsdamentes spakli. Miután sikerült az utolsó mm2 lakkot is leszedni, kézmeleg szappanos vízzel mosás következett.
Sikerült tisztává varázsolni a fa sérülése nélkül.

Levont következtetések:
- A kormány fém része horganyzott, nem festett
- A fekete csík az első részen festék volt, nem műanyag betét a fában :)
- A gyári lakk marha vastag és kemény volt, nehéz lesz hasonlót találni

 

Pont elfér anélkül hogy kilógna az ívből.

 

- 6Jx15H2 ET13
- Felújításra szorulnak

 
>> EseményAlfa 155 Q4 // 2011-09-11

Jelenleg 0,8bar a nyomás, bár nem én hanem tesóm próbálta.
Egyelőre marad ez, eddig minden oké.

 
>> EgyébAlfa 155 Q4 // 2011-09-11

Mivel a gyári elektromos szabályozás nem tudta megoldani a wastegate alacsony nyitási nyomásásnak problémáját, szombat délután vettem egy manuális szabályzó-berendezést. :)
Ez remélem végleg megoldja a nyomás kérdését.

 

Megrendelve, elvileg hamarosan érkezik.

 

Nem tudtam ellenállni, le volt értékelve... :)

 
>> EgyébAlfa 155 Q4 // 2011-08-30

Hosszú állás után végre eljutottunk ide. Ezzel a kis turbóval nagyon harap, viszont max 0.5-0.6 bar-t tudtunk elérni. Konklúzió: rosszul kötöttem be a nyomásszabályzó szelepet... :)
No majd holnap ismét felizzítjuk a leömlőt.