Csak nem bírtam ki, elkezdtünk szétszerelődni... :)
Kíváncsi voltam már mi ez a kormány, így postoltam az AlfaBB megfelelő topikjába, hátha kiderül valami:
http://www.alfabb.com/bb/forums/picture-room/174837-catalog-factory-aftermarket-steering-wheels-8.html#post1069536
A gyári Nardi fakormány eléggé viseletes lett, így kicseréltem egy Lancia bőrkormányra.
A móka ott kezdődött, hogy elhatároztam, felújítom a kormányt.
Hát félnapos szarakodás következett a régi lakk eltávolítására.
A titka sok kromofág, és egy rozsdamentes spakli. Miután sikerült az utolsó mm2 lakkot is leszedni, kézmeleg szappanos vízzel mosás következett.
Sikerült tisztává varázsolni a fa sérülése nélkül.
Levont következtetések:
- A kormány fém része horganyzott, nem festett
- A fekete csík az első részen festék volt, nem műanyag betét a fában :)
- A gyári lakk marha vastag és kemény volt, nehéz lesz hasonlót találni
Pont elfér anélkül hogy kilógna az ívből.
Jelenleg 0,8bar a nyomás, bár nem én hanem tesóm próbálta.
Egyelőre marad ez, eddig minden oké.
Mivel a gyári elektromos szabályozás nem tudta megoldani a wastegate alacsony nyitási nyomásásnak problémáját, szombat délután vettem egy manuális szabályzó-berendezést. :)
Ez remélem végleg megoldja a nyomás kérdését.
Nem tudtam ellenállni, le volt értékelve... :)
Hosszú állás után végre eljutottunk ide. Ezzel a kis turbóval nagyon harap, viszont max 0.5-0.6 bar-t tudtunk elérni. Konklúzió: rosszul kötöttem be a nyomásszabályzó szelepet... :)
No majd holnap ismét felizzítjuk a leömlőt.