- Bal/Jobb küszöb
- Bal hátsó sárvédőív
(utolsó darabok)
- Első gólyalábak felújítása (MONROE)
- Hátsó gátlók felújítása 30%-os keményítéssel (SACHS)
Köszönet a gyors, korrekt, precíz munkáért a RAJ-lengéscsillapítónak.
- Balance-tengelyek ki, ledugózva
- Vezérlés fel
- Karter tömítések cseréje
- Szelepfedél tömítés cseréje
- Vezérműtengely tárcsák cserélve
- Balance-szíj tárcsa kiiktatva
- Olajpumpa csere
- Vízpumpa könyök illesztésének megoldása (leflexeltem a blokkból) XD
Ami alkatrész kell még jelen stádiumban (biztos kifelejtek valamit):
- 50mm-es fagydugó 1db
- Osztómű szilentek 2db
- Kipufogócső 2m
- Kipufogó flexibilis cső 1db
Ma kicseréltem az osztómű és a váltó kihajtásának szimmeringjeit, illetve az ezek környékén lévő tömítőgyűrűket.
Kicseréltem továbbá a váltó tetején lévő gumiborítást, ami a kezelőrudat fedi.
Tákoltam hozzá továbbá short-shift betéteket, és kicseréltem a bowdeneket, ezután visszakerült a kulissza. Ki kellett még kicsit 'csippentenem' a kaszniból is a rudazat körül, hogy most is poasszoljon.
Aki nem tudná, az autószerelés páros móka, csak komoly 50-50%-os munkamegosztással megy... :D