Hosszú idő után ismét írok. Ez egy hoszabb lélegzetvételű dolog lesz, sokmindent kell csinálni. Összerakás óta kb 5000km van a kocsiban, de mivel nem nem volt megfelelő az olajnyomás, így kiszedem a motort. Ez a mai napon meg is történt.
Tennivalók:
- Olajpumpacsere
- Balance tengelyek kiszerelése
- Váltó/osztómű szimmeringek cseréje
- Turbo csere ( TD04HL-13G )
- Néhány szilent csere
- Váltóbowden csere
- Tankszelep csere
- Kormánymű porvédő csere
- Első gátlók felújítása
- Fűtőmotor csere
- Hengerenkénti gyújtótrafók beszerelése
- AC-pumpa keretbe építésének befejezése a megfelelő saruk felforrasztásával.
- Új, nagyobb terhelhetőségű kábelkorbács (relé biztosíték, vezetékek) gyártása az új pumpához.
Végül nem Walbro-ra esett a választás, hanem a ko-csi.hu segítségével a magyar gyártmányú Visteon E85-re is alkalmas 3bar/250l-es pumpára.
Kis állás után az üzemanyagnyomás mindig leesett, visszafolyt a benzin. Feltételezem megkakkant az AC-m így kikaptam. Még a gyári példány volt benne.
Ha minden igaz, hétfőn kap egy Walbro GSS340-et. :)
- Kocsi elejének összeszerelése
- Turbo olajvisszafolyó cső cseréje
Kicsit ocsmány... :)
- cseréltem vftsárpi-val
Alessio Monza
16x7.5J ET35
205/45 R16 Dayton
+ kerékcsavarszett 3500,-
+ 2db tehermentesítő 2000,-
- fékek felpróbálása, hát nem fértek el a TSW-k alatt... :(
- Csövezés teljes összeszerelése
- megvettem életem legdrágább csavarjait a féknyergek rögzítéséhez, M14x1,5x40mm 1500HUF/db !!!!!
2010.10.08-ig kivontam forgalomból ismét, addig be kell fejeznem, azt vizsga.
Ha valamilyen körülmény miatt még sem sikerül levizsgáztatnom akkor, ez a végső időpont amit adtam magamnak. Ha nem lesz pénzem rá, eladom.