Hakesh - főkép
>> Tuning és extraAlfa 156 1.6 Twin Spark // 2012-12-17

Ma megjött a sötét, füst oldalsó irányjelző. Gyorsan be is pattintottam őket a helyükre. Pont, mint vártam. Nekem nagyon tetszik. Képek hamarosan...

 
>> EgyébAlfa 156 1.6 Twin Spark // 2012-09-13

A minap sikerült megpuszilni egy karót, így a jobb első sárvédőm, a jobb első fényszóróm és az első lökösöm kuka...

Elgurítottam a vasat az autoandor műhelybe, segítőkészen fogadtak, most várom a fejleményeket. Van hozzá bontott cucc, ráadásul színben, de ha már ott van 1-2 apróságot még megcsinálunk rajta.

Mindig vigyáztam az autóra, mikor megtörtént a baj és megláttam, megállt bennem az ütő. Igaz mondták, hogy sokkal komolyabb is lehetett volna, de azért nah...

Költség még képlékeny, majd frissítem az adatokat.

UPDATE:

Jobb első sárvédő színben, bontottan került felhelyezésre, jobb első ajtó bontottan, fényezve került felhelyezésre, jobb első fényszóró bontottan, illetve első lökös bontottan, fényezve került fel.
Ha már ott volt, a jobb hátsó sárvédő kerék előtti rozsdától rágott részét is megcsináltattam, kapott még új szelepfedél tömítést is, plusz 1-2 apróság.

Az egész művelet 150.000-be fájt. Rosszabbul is járhattam volna...

 
>> EgyébAlfa 156 1.6 Twin Spark // 2012-07-16

Egyik ismerősöm a napokban beállított 2 igencsak ritka magazinnal... Az egyik egy 1996 novemberi AUTÓ PIAC, ahol pedzegetik a közelgő új alfát, a 156-ost... A különlegesség, hogy ők még azt hitték, hogy Giulietta néven kerül piacra! :)
A másik egy AUTÓ MOTOR 2000 augusztusi kiadás, ahol a 156-os puttonyost tesztelik.

Szkenneltem párat, ne csak én gyönyörködjek eme gyöngyszemekben. ;)

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.6 Twin Spark // 2012-06-18

Nekiestem a féknyergek festésének... Vettem matt fekete és fényes tűzpiros fújós, nem hő álló, de benzinálló, kiváló minőségű festékeket.
A kerék leszerelése után felcsiszoltam, meg drótkorongoztam a nyerget, tárcsát és ezek környékét. TESA szalaggal körbetekertem az érzékeny részeket, majd körbefújtam, aláalapoztam a matt feketével. Ezt 2x megismételtem, majd újabb 2-3 rétegben a nyereg megkapta a pirosat is. Gyors száradás után ment is a kerék a helyére vissza. Ezt mind a 4 keréken megismételtem, egy fél délután alatt kész lett. SOKKAL mutatósabb... :)

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.6 Twin Spark // 2012-06-18

Fa mentesítés befejezve. Sikerült szert tennem egy remek állapotú, sötét szürke középkonzolra. Azonnal be is pattintottam.
A hamutál és a szivargyújtó ajtaját megfújtam matt feketére. Kész! :)

Jah és kapott új váltó és kézifékszoknyát is. Nagyon mutatós lett az összhatás! ;)

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.6 Twin Spark // 2012-04-17

Ma megtettem az első lépést a fa kipakolására a vasból. Iron(F)Man cartársnak köszönhetően hozzájutottam egy remek állapotban lévő bőrkormányhoz. Ezt a szerelő berakta 20 perc alatt 800 HUF-ért! :)
Valahogy vastagabbnak tűnik, jobban tapad ez által biztonságosabb fogást biztosít nekem. Nem mellékesen pedig jobban is tetszik. :)

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 Twin Spark // 2012-03-16

Egy keddi napon átvittem a gépet Szőregre Ervin mesterhez, Csütörtök délután mehettem érte.
A következő dolgok történtek: vezérműszíjcsere görgőkkel együtt (anyag 40k, munkadíj 20k), két első felső lengőkar cseréje (anyag 36k, munkadíj 12k). Nincs többé kotyogás és félelem, az esetleges vezérműszíj szakadástól! :)

Alaposabban át is lett nézve, ami még megoldásra vár, az a fékolaj csere, a kipufogó elöl kifúj egy kicsit, illetve valószínűleg nem 100%-os a termosztát, 70-80 fokig kúszik csak fel a mutató...
Ez is igazából megnyugtatott, szerencsére semmi komoly gond nincs az autóval, valószínűleg a ritka kevesek közé tartozom, akik olyan alfát vettek, aminek volt gazdája! ;)
Csak maradjon is így!

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 Twin Spark // 2012-03-06

Elvittem a gépet Szőregre R-vin úrhoz!
Első ránézésre máris dicsérte az autót, azt mondta nagyon jó állapotban van külsőre és a hangja is szép. Ráálltunk az aknára, alulról sem vett észre semmi komolyat, mondhatni a szokásos: jobb első felső lengőkar megérett a cserére, a bal oldali is ficereg, de az nem vészes.
Ez után a motortérben nézelődött, megnézte a csöveket (víz, levegő), a szíjakat, átnézet nagyjából mindent. Annyit mondott, hogy vezérműszíj cserét görgőkkel az csináljunk, mert még műanyag görgők vannak benne. Remek állapotúak, de azt mondta nem érdemes kockáztatni. Ennyi.
Megnyugodtam, első szuszra nem nyúltam bele, sőt! Azt mondta a doktor úr, hogy tízszer jobban lerongyolt autókat szoktak hozzá vinni, látszik, hogy volt gazdája.
Jövőhéten viszem vezérlés, lengőkarcserére, részleteket majd közlöm...