Mutasd

>> Egyéb2010-03-22

(0322) Tommi

..képek, szöveg, stb. később..

>> Szerviz2010-03-22

137.071 km-nél váltották (0322), idén egy héttel később mint tavaly a nyári gumik a télieket 1917km megtétele után. Nem mondható el idén sem, hogy nem kíméltem:) Túl sok havat nem látott, annak ellenére, hogy jóval több esett mint tavaly. Eddig összesen két telet használtam a téli gumikat, mindössze 3585km-t megtéve. Ami nem sok.

"Amit a(z) PIRELLI márkáról tudni kell:
Nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel. A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.

Amit a(z) PIRELLI P ZERO NERO termékről tudni kell:
A Pirelli P Zero Nero abroncsot a sportosan vezető autótulajdonosoknak fejlesztették ki. Az agresszív, asszimetrikus, cápafogas mintázat kompromisszummentes tapadást biztosít nedves és száraz úton egyaránt. Az megerősített oldalfal és vállak segítik a nagysebességű, biztonságos kanyarodást. A P Zero Nero a teszteken kitűnő eredményekkel szerepelt:

Német Autóklub (225/45 R17): Különösen ajánlott
Sport Auto (225/35 R18): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
Powercar (245/30 R20): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
Auto Motor und Sport / Autó Magazin (225/45 R17): tesztgyőztes

Kiváló tulajdonságai miatt a Pirelli P Zero Nero népszerű az autógyárak körében is. Az alábbi gépkocsikon a Nero gyári elsőszerelésű nyári gumi: Alfa Romeo 147, 159 és Brera, Mercedes A és Bosztály, Peugoet 407 Coupé, Saab 9.3, Subaru Impreza"

[Költségeim: Pirelli P Zero Nero 215/45 R17 91 Y XL gumik 119.960Ft, 12db (?:) alufelnicsavar 5.600Ft (mert otthon maradt.., de 16 helyett csak 12őt számoltak fel:), centrírozás + szerelés 17"-tól / Alufelni 3.960Ft, ragasztott súly 1.015Ft]

Új alfás szelepsapik kerültek fel, viszont a szelepeket elfelejtettem odaadni, úgyh azok is újak lettek. még jó h azokat nem számolták fel.. :)

>> Tuning és extra2010-03-21

Autómosás, előkészületek (0321) a kerékcseréhez. GT-től rendelt matricák felragasztása, a régiek helyére.

WD40

..szöveg, stb. később..

>> Esemény2010-03-20

És eljött (0320) a 137000. alfás km is:)

 
>> Tuning és extra2010-03-20

Végre elérkezett (0320) a lassan fél éve várt LCD beszerelés a Paradoxban. Reggel 8-ra kellett mennem, hogy még időben végezzünk szombati nap lévén. Korai volt a negyedhetes kelés, de szerintem megérte:) Délre végleges formát öltött a cucc, minden működik, kivéve a hangot:) Az alpine fejről lespórolták a jack-es AUX-ot, így csak egy Full Speed (Ipod) csatlakozó van rajta, amihez nem volt nekik polcon átalakító, tehát meg kell rendelni (nevezett: KCE-236B). Ezen kívül minden rendben zajlott, végre az USB kábel is teljesen el lett rejtve a kárpit alá és csak a kézifékkarnál lóg ki a vége, amibe a pendrv-ot dugom:) Illetve helyére került a media playert tartó kárpitozott konzol is a lejátszóval együtt a kesztyűtartó alá.

megjegyzés.: a váltógombon és az első ülésen az a fura narancssárga dolog, az csak a Paradox-osok védőhuzata, nemenyém' .. :)

[Költségeim: kárpitozás 2000Ft, 2,5óra munkaóra (a valós 4 helyett:), relé, csatlakozók, stb..]

>> Tuning és extra2010-03-19

Időpont egyeztetésre és konzultálásra elgurultam (0319) a Dinamit műhelybe, hogy a tervezett kétoldali kivezetés, dupla kör végekkel egyáltalán lehetséges-e. Kisebb kompromisszum árán megoldhatónak látszik a feladat, de a kivitelezésre még bő egy hetet várni kell, március 29-én kerül rá sor. De addig is legyártják a szükséges csöveket és a spec. hátsó dobot, mely alkalmas lesz a két oldali kivezetéshez. Középdob híján kicsit hangosabb lesz a rendszer, mint amit szeretnék, úgyh vmit mókolnak rajta, h mégse legyen:) ..nemértekhozzá:) Első blikkre 60-at mondott rá (végek nélkül, mert ugye azok már megvannak), a végét majd hétfőn meglátjuk..

>> Esemény2010-03-19

(0319)

..képek, stb. képőbb..

>> Tuning és extra2010-03-19

Az alábbi matricák érkeztek meg ma (0319) GT cartárstól:

6db "by Cadamuro Design" 14cm
4db alfa embléma SK
2db 100 éves az Alfa Romeo

[Költségeim: matricák+posta 2000Ft, utalás 196Ft]

>> Esemény2010-03-14

Találka Süniékkel Tatabányán - Bp. Hősök, fotózás (0314)

 
>> Tuning és extra2010-03-12

Egyelőre ennyi. Hazahoztuk (0312) az autót Ignáctól. Hétvégén teszünk vele pár kört, aztán megy vissza, az apróságokat még befejezi rajta a X. Esztergomi Alfa Romeo Tali előtt. Nagyon lelkiismeretes, szép munkát végeztek, csak dícsérni lehet őket.

Összegzésül, ami elkészült: hátsó lökhárító toldat felhelyezése, hátsó lökhárítón lévő horpadás javítása, stb., fényezés. feliratok eltávolítása a csomagtér ajtóról és a két sárvédő elemről, ezek helyének javítása, apró horpadás és karcolások korrigálása a csomitetőn, fényezés. hátsó szárny két színre való fényezése, felrakása. hátsó lámpák alatti részek újrafényezése a feliratok leszedése után keletkezett hibák miatt, több rétegű teli polír az egész autón. küszöb spoileren lévő hibák minimális javítása. bal oldali ajtókon lévő lakk lepattogzás helyrehozása. első lökhárítóban lévő rács és a mögötte lévő ezüst színű tartó feketére fújása. matricák eltávolítása mindenhonnan.

És ami még elkészül ha visszaviszem: visszapillantó tükrök házának fényezése ezüst színre. küszöb spoiler további korrigálása. belső műanyag dísz küszöbök matt feketére fújása. további apró hibák javítása azokon a részeken, ahol nem lett újrafényezve és kell szükséges. pl. kőfelverődések, stb. csomagtér ajtó kárpit visszarakása, kétoldalú ragasztóval történő rögzítése a mélyláda áldásos hatása ellen:) első vonószemtakaró beszerzése és fényezése, hátsó 'diffúzor' lemez felrakása, stb.

[Költségeim eddig: fényező munkák 115 (hátsó toldat 40, szárny 35, csomagtérfedél 40 (a polír meg a stb 'ingyen' volt. de mi számít ingyennek ilyen árak mellett?:) lakatos munkák 7eFt, borravaló a fényezőnek 5eFt]