Mutasd

>> Szerviz2017-04-14

Szokásos 10 ezres szerviz

 
>> Szerviz2016-09-14

A szokásos olaj és szűrőcserén kívül kapott egy vadonatúj Turborail turbót, egy új Pierburg VNT szolenoidot, és betoltam egy klímaszervizbe is, ahol átnézték teljesen, fertőtlenítették a rendszert, és cseréltem szárítószűrőt is.
Vezérléscsere is volt, szőrőstől-bőröstől.

Egyéb apróságok: új csomagtérteleszkóp, fékolaj, ablakmosó spricni.

A hátsó ablaktörlőmotor is megadta magát, de ott csak a tengelyre rakódott rozsda volt a gond, úgyhogy azt egy délelőtt alatt újjávarázsoltam.

 
>> Szerviz2015-08-28

Szokásos szerviz.

 
>> Szerviz2015-06-25

Bekerült egy új bal első lengőkar alulra, hátulra stabpálcák, és két új lengéscsillapító, mert műszakin jelezték, hogy óvatosan kezdtek haldokolni.

 
>> Esemény2015-06-01

Újabb két év pipa :)

 
>> Szerviz2015-04-12

Közeleg a műszaki, hátul már csereérett volt a tárcsa, meg a betétek is, kapott Bosch-t. Ezen kívül a váltótartó bak volt gallyra menve, cseréltük azt is, plusz a szokásos pollenszűrő, és klímafertőtlenítés.
Pár hete került be 4 felújított injektor is, lényegesen jobban megy velük, mint a régiekkel.

 
>> Szerviz2015-02-01

Megérett a váltó környékén minden a cserére, kapott az autó egy új kuplungszettet, és lendkereket is, mindkettőből Valeo ment bele. Cserélve lettek még a stabszilentek, és a váltóoldali főtengely szimmering is.

 
>> Szerviz2014-11-02

Egy több, mint féléves dráma végére sikerült pontot tennünk. Tavasz óta dobálta az autó a P0238-as hibát, ha lepadlóztam, vagy csak erősebben gyorsítottam, és elérte a 3000-es fordulatot, meg úgy egyébként se nagyon akart menni. Pucolva lett a változó geometria a turbóban, a MAP szenzor, az EGR, cseréltem a vákuumcsöveket, próbáltam állítani a VNT szelep karjának hosszúságán, de semmi eredmény.
Míg nem 2 hete az autópályán megadta magát végleg a légmennyiségmérőm, és a kocsi 140 helyett jóindulattal 13 lóerőt volt képes produkálni. Kiolvasva a dolgokat egyértelmű volt a hiba, és a csere óta úgy megy, mint még soha, sehol semmi hiba.

Emellett 1 hónapja megvolt a következő olajcsere (plusz szűrők) is, most a Comma helyett az 5w30 Selenia Pure Energy került bele, és bár tudom, hogy kb. pazarlás bele ez az olaj, de eddig jó tapasztalatom van vele, valamivel halkabb a motor, szóval nekem bejött.

>> Szerviz2013-10-23

215.100 km
Olajcsere (Comma Diesel Lite 10W40), olajszűrő (Bosch), légszűrő (filtron), és gázolajszűrő csere, a hangja olyan lett, mintha új lenne. Kösz Ferke!

 
>> Egyéb2013-10-19

Tettünk egy kisebb kört Európában az autóval, a Budapest - München - Amszterdam - Prága - Budapest útvonalon.
3100 km, 33 óra menetidő, 4 emberrel, rogyásig pakolt csomagtartóval, gázpedál alatti tojás nélkül. Az átlagfogyasztás 6.2 liter lett, ami szerintem eszméletlen jó egy 140 lóerős dízeltől, ilyen terhelésnél, pláne, hogy a német autópályán kapta az ívet rendesen. Egy szava nem volt sehol, pedig mentünk tejködben, szélviharban, és a Németországot elkapó zivatarban is, ahol jóformán ki sem láttam az ablakon éjszaka.

Most jön egy olajcsere (meg persze minden szűrő, ami kell ilyenkor), beleraktam az első tízezret.

(A németországban tankolt gázolajból jelentősen kevesebbet evett egyébként, meg érzésre jobban is ment, pedig ugyanaz a shell fuelsave diesel, mint amit itthon is rakok bele mindig)