Tagok >> Németh Lajos >> Giulietta 2.0 JTDM-2 Distinctive >> Blog
- Típus:Giulietta 2.0 JTDM-2 Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Bianco pastello
Giulietta egyik gyári betegsége, hogy a jobb első légzsák burkolat a melegtől elkezd felpufisodni, majd egy idő után ki is szakad a műszerfal. Nálam is elkezdett felpuffadni a műanyag. A műszerfal felszakadását szeretném megelőzni, úgyhogy kellett rá valami megoldás. Sajnos a gyártónak a komplett műszerfalcserén kívül nincs rá más megoldása, pedig a kezdetek óta ismerik ezt a hibát.
Az ötlet olaszoktól származik, a De Nigro Racing csapata gyártja. E-bayen lehet megrendelni. A légzsák működését nem befolyásolja.


Az olajnyomás szabályzó szelep átszakadt, cserélni kellett (hibakód: P1540). A MAP szenzor is betegeskedett, ezért hosszabb autópályás haladásnál bedobta a P2563 hibát (változó geometriájú turbó helyzet), amit nálam a MAP szenzor hibája okozott.









Az IDOLZ! autós eseményt május 31. és június 1. között rendezték meg, a dégi Festetics-kastély parkjában.
A rendezvényről bővebben ITT olvashatsz.








A hátsó féknyergek porvédőit megette az idő, a pár hete rendelt alkatrészeket most cseréltük ki.
A vákuumpumpa alatt felfedeztük, hogy két érzékelő kábeleinek burkolata elporladt. Ezek is javítva lettek.
A nyestriasztó fixtápos bekötése is megtörtént.


