pe-Ti - főkép

Köszönhetően a tavaszias időjárásnak kapott egy alapos mosást a gép ami már rá is fért. Mosás közben vettem észre, hogy kitört egy darabka a scudettoból (valószínű egy veréb okozta) kis sérülés de bántotta a szemem. Sokat agyaltam, hogy hozzam helyre egyenlőre egyszerű megoldáshoz folyamodtam mivel nem akartam az egész elejét lebontani és műanyaghegesztőt keresni így az ünnepek alatt. Vágtam két kis műanyag lapot amit karbonfóliával bevontam és kétoldalas ragsztóval rögzítettem, egyenlőre így marad úgyis szeretnék tavasszal egy faceliftes pajzsot....

>> Tuning és extraAlfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc // 2014-08-09

Nagyon megtetszett a 2014-es faceliftes Giu scudettoja abból is a QV-é amin a vízszintes bordák sötét színűek és a pajzs felső éle "eltűnt". Régóta akartam már karbonfóliát venni és próbálkozni egy kicsit így adott volt, hogy a pajzs legyen a "tesztalany". Szerintem nagyon jó lett és ezen felbuzdulva máshová is került az autón ill. a Ducati is kapott pár új elemet! Beszereztem még pár új kiegészítőt ezeket is felraktam a küszöbök fölé!

>> Tuning és extraAlfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc // 2012-07-20

Sokat gondolkoztam milyen technológiát válasszak karbon témában de az "igazit" ára és bonyolultsága miatt elvetettem! Mivel nem a súlycsökkentés a cél hanem a dizájn ezért a második lehetőség a fóliázás lett volna de nem tetszik a matt felület ill. a szélek eldolgozása sem tökéletes! Aztán ráakadtam a VTN technológiára melynek végeredménye pont olyan mint amit megálmodtam! Hamar rátaláltam a Chromedesign csapatára ahol nagyon segítőkészek voltak másfél hét alatt elkészültek az elemek: motorburkolat, hátsó "diffúzor" ill. a Ducati hátsó sárvédője és a gyújtáskulcs körüli műanyag elem!
Szerintem nagyon igényes munka már most gondolkozom miket akarok még ezzel a módszerrel "bevonatni"!