pe-Ti - főkép

Meguntam az évenkénti toldozgatást-foltozgatást mindig másik vezeték szakadt el most éppen a tolató lámpa nem funkcionált. Megrendeltem a javítókészletet de a végén a forrasztás mellett döntöttem nem bíztam a csatlakozó hüvelyekben. A bal oldali mind a 13 vezetéket kicseréltem a végén zsugorcsővel és bandázsszallaggal fixáltam. A bele toldott vezetékek hidegben is rugalmasak, hajlékonyak maradnak remélem ezzel letudva ez a típus hiba.

>> Tuning és extraAlfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc // 2015-05-11

Érdekes módon nekem nem az első emblémáról kezdett peregni a védőlakk hanem a hátsóról, na nem vészesen de az én szememet már bántotta. Hét elején megrendeltem az újat de a gyári cikkszám szerint benne lévő már nem elérhető de van helyettesítője, ami meg is érkezett pár kárpitpatenttel együtt amit még a "márkaszerviznek" (AHB) egy korábbi garis javítás alkalmával sikerült eltörniük. A csere nem nehéz: le kell bontani a csomagtér kárpitját, két csavar a behúzók alatt és jó pár patent fogja. A régi és az új embléma között két különbséget lehet látni: az egyik, hogy a régin a csati a kijövő vezeték végén van az újon már beleintegrálták a csatit az emblémába a másik érezhető különbség a nyomógomb megvezetése ami sokkal határozottabb a régi lötyögősebb volt. Remélem ez is bírja majd 5 évig....

>> Tuning és extraAlfa 156 SW 1,9 JTDm 16V Distinctive // 2010-03-01

2 hónap várakozás után megérkeztek a "füst" színű oldalindexek amelyek jobban passzolnak a "dark" dizájnhoz ill. a Lidlben ráakadtam erre a kárpittal harmonizáló színű táskára mely tépőzárjainak köszönhetően rátapad az ülés háttámlájára és pont belefér minden kacat (eü. csomag, 3szög, kerékkulcs) sőt még a mini kompresszort is sikerült belepaszírozni!