Mutasd

>> Egyéb2011-02-09

Mint tudjátok, régóta feszegettem a témát.... meg akarok szabadulni az autótól.... ez ma, azaz 2011. február 9-én be is következett. Szép idő volt ez a Fekete Démonnal, megismerkedésünk elején megfertőzött az általatok már jól ismert Alfa-vírussal. Nagyon szépen indult a dolog az autó és köztem, amikor megpillantottam a kereskedésben, csak az a mondat járt a fejemben, hogy Kell nekem! Akarom! nem csoda, hisz gyönyörű... nero, külső sérülés nélkül, ültetett futómű elöl-hátul tárcsafék gyönyörű felnik, mindenki szerette a sötét ablakait és a dögös vonalvezetését. bármely más típus mellé álltunk, büszkén pillantottuk rá, mert tudtuk, hogy ez más..... ez nem csak egy autó, hanem társ az utakon.
vége, a következő autóm majd kiderül, hogy mi lesz........ to be continued

 
>> Tuning és extra2011-02-06

elérkezett az idő, amikor is bővül a hifi :) csak egy komponenssel van több, de egy nagyon meghatározó eleme lesz az elképzelt rendszeremnek :)
az áldozat egy Hifonics Brutus BXi-1610D monoblokk

erősségei: 550 W RMS @ 4 ohm
1100 W RMS @ 2 ohm
1600 W RMS @ 1 ohm

az első teszt után nyugodtan állítom: imádom! :)
beszéljenek a képek:

 
>> Szerviz2011-01-30

péntek

kivittem a kicsikét... előtte még megkapta az új égőket... Osram Night Breaker Plus H1-esben, később a H7-es égőket is ilyenre cserélem. Szóval minden szépen ment, amíg egyik iskola előtti "körforgalomnál" keresztbe nem álltam kézifék nélkül.... látványosnak tűnt, viszont meghökkentem, amikor szembesültem a ténnyel..... ez így majdnem P4 :DDD szóval a kerekek össze-vissza állnak.... szuper, még valami, amit csinálhatok.... gondoltam magamban, aztán ugyan abban az utcában elkezdett pislogni, majd világítani a töltés ikonja... örültem neki, nagyon..... még hazaértem vele, aztán onnan sehova.... Lacci33 cartárs jóvoltából kaptam egy elfekvőben lévő akkumulátort, 70Ah-sat, még egyszer köszi szépen!, bedobtuk még péntek este, gyújtás..... start, mint egy kis angyal, úgy indult :) vissza a városba... egész este meg sem nyikkant a töltés ikonja.....

szombat

... egészen szombatig, amikor a határhoz utaztunk....beálltam a parkolóba és láss csodát..... megint pislog és világít az ikon...... óhh, hát ez szuper! gyorsan leállítottam, hogy addig se egye az aksit a rendszer. hazafelé úton olyan 8 km-vel a cél előtt.... kivilágított a töltés ikon.... aztán szépen sorra ment el minden.... ABS kikapcsolt, műszerfal nem kapott áramot, a mutatók hol 0-n, hol a reális értéken álltak, km-mérő elsötétült, 2500-as fordulat felett még töltött az elején, így amikor csak üresben gurultam, próbáltam gázadással rávenni a generátort a működésre, nem sikerült... jó 3 km-vel itthonról teljesen elment a töltés...... de hazahozott.... beálltam vele a garázs elé és "meghalt", szóval ismét betoltuk, levettük a generátort, szétszedtük..... az egyik szénkefe 4 mm-vel rövidebb, mint a másik és a réz réteg, ahol érintkeznie kellene a rotorral, az sem fellelhető..... egy elégett valami van helyette, szóval most épp vadászok egy bontott generátorra..... mivel írtam nyüszögő hangot, rájöttünk, hogy a generátor csinálta.....a generál óta kapott már új gyújtótrafókat és pipákat (kösz mreni), most egy "új" generátor, hát van kedve vinni a pénzt :) bár egy alfa sosem fogja hozni, remélem az elektromos rendszerem most már megbízható lesz!

egyelőre ennyi.....

 
>> Esemény2011-01-27

nos a generál után tesztüzemben és bejáratáson a kicsike....... a tapasztalatok azt mutatják, hogy szépen megy, viszont ha hideg a motor, olajszaga van, ha 2000 ford/perc felé pörgeti az ember, ez számomra nem probléma, mert én tudom hidegen nyugisan hajtani, viszont apám hidegen vígan 3500-as fordulattal gyilkolja... le lesz tiltva :)

 
>> Tuning és extra2011-01-09

képek a beszerelt szelepfedélről, szerintem alfás lett végre szép szíve van a hintónak :)

 
>> Esemény2011-01-08

eljött az idő, hogy az első hosszabb út elé álljon a hintó..... nah szépen is ment minden, bejáratóshoz képest, viszont a nyári ütéstől valami nem jó, amikor latyakos útra ért a jobb első kerék, jobbra-balra imbolygott a kocsi, tekerte ki a kormányt a kezemből, úgy tűnik még a kormány összekötő rudakat cserélem, sebaj.... amúgy szépen megy, nem ingadozik az alapjárat, de ma megtörtént velem, ami még sosem.... :)))) indultam volna nagyanyámékhoz, amikor egyszer csak megállt a szíve.... hm.... bebizonyosodott, hogy a verda benzinre megy és nem jogsira..... :)))))))) egyébként nagyon jó lesz a kocsi!!

 
>> Szerviz2011-01-06

ma megérkezett az mrenitől intézett gyújtótrafó, köszi szépen, most már jobban gyúl, mint valaha :)

 
>> Szerviz2011-01-04

ma felkerült a karter másodszor is, vezérlés átállítva, szelepfedél fel, nem megy, behúztuk, beindult, bizonytalan alapjárat és kocc.... megállt, semmi baj, nem sült be, szelepet nem ütött meg.....kézzel átforgatva, átállítva a vezérlés, start.... és gyúl.... aztán víz fel 80 fokra és ventillátor.... ahogy bekapcsolt, a motor lelőtte magát.... rossz az akkumulátor, aztán töltő.... feltöltöttük, start, megy... első próbakör és nagyon tetszik amit éreztem!

 
>> Szerviz2011-01-02

ma sikeresen beállítottuk a szelepeket, felkerült a leömlő, szelepfedél, benzin, olaj, hűtővíz, akkumulátor bekerült, első indítás..... hm.... nem indul..... még kellenek azok a pipák és gyújtótrafók, anélkül nehézkes... második indítás, jobbnál jobb..... nehezen forgat az önindító (biztos az új gyűrűk és csapágyak miatt), pedig előtte kézzel át lett forgatva az egész.... nah mindegy, most szünet, pihenő... aztán később folytatjuk

 
>> Szerviz2011-01-01

kitisztítottuk az injektorokat, felkerült az injektor sor is, szívósor szépen felpolírozva és felrakva, holnap kipufogó, szelepek beállítása, veszek olajat és kezdődnek a próbaindítások, ha sikerül, az első próbaút... kíváncsi vagyok a fejleményekre!