Tagok >> Szabeee >> 146 1.4 Twin Spark 16V >> Blog
- Típus:146 1.4 Twin Spark 16V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Nero
sikeresen kicseréltük a gyűrűket, a hajtókar csapágyakat, be lettek csiszolva a szelepek és felpolíroztuk a szívósort, tegnapelőtt a helyére került a blokk, ma a hengerfej, a többit jövőre :) már nem sok munka, remélem minden a legjobban sikerül! folyt. köv.
a motor készül, gondoltam bevetek valamit, ami általában bejött..... a helyzet a következő:
ma kaptam egy mailt, amiben közölték, a króm oldalindexek megérkeznek még az éven! ejha :))))
Fejegység, a legfontosabb a jel keletkezése, már régebben kinéztem a Pioneer gyár DEH-4200SD névre hallgató modelljét, viszont most jött el az alkalom, hogy meglepjem magam vele, karácsony alkalmából, az első tesztek során maximálisan meg vagyok vele elégedve.... a következő elem a u-Dimension JR 4.300 erősítő lesz, amelyet majd a húsvéti nyúl fog hozni
Ma, 2010. Dec 27-én a hengerfej mester ember kezébe került, aki kicseréli a szelepeket, valamelyik nap kész lesz, ma megérkeznek a csúszócsapágyak, kezdődik a munka...
Ma.... igen.... Karácsony második napján kicseréltük a gyűrűket, kedden jön a csapágyazás, ma egyúttal lefújtam a szelepfedelet pirosra :)) azaz rosso szelepfedelem lesz mostantól :))))))))
még egy utolsó esély.... ha valaki egyáltalán olvassa.... akkor annak írom még 1!! esély :)... elkezdődött az alkatrészek összegyűjtése.... a sárvédő már javítva, kedden megérkeznek a gyűrűk, szelepek már megvannak, szelepszár szimering szintúgy.... amit várok, az a csúszócsapágyak, HF-pakolás, lengőkar, összekötő rúd, visszapillantó, ami vár a kocsira az kormány és váltógomb bőrözés, első - hátsó lökhárító csinosítás, végre a duda!!! megjavítása, kerül bele úgy fejegység, tavasszal vagy nyáron padlólemez bizonyos részeinek javítása, csomagtartó zár javítása, középkonzol karbonoztatása, belső tér csinosítása, üléshuzat, ajtókárpit és végül a hi-fi de csak ha a motor generálozás úgy sikerül, ahogy annak sikerülnie kell!
igen... mióta motor lett cserélve a kicsikében nem akarja azt, hogy vezessem.... kiesett a féltengely, füstölt, vezmód, és végül ősszel megzúzták oldalról... nem nagy meló, csak 1-2 alkatrész szorul cserére..... tükör, index, lengőkar, egy jó karosszéria lakatos, stb, stb..... nem :) nem csinálom inkább veszek egy új 146 1.8 TS-t, aminek első szlovákiai tulaja ÉN leszek! már jó ideje gyűjtögetem rá a pénzem, remélem sikerül olyat venni, amiben nem csalódom, ezzel a kocsival nagyon megjártam/megjártuk amit tudok az új kiszemeltről: elektromos csomagnyitó, klíma, jó állapotú gyári bőr kormányon és váltógombon, szóval nem olyan, mint a miénk, amit behoztak németországból kb 300 000 km-vel és visszatekerték az órát a kereskedésben :) folytatása (remélem) következik
feladom..... nem bírom :) még mindig füstöl, ami azt jelenti, hogy szelepszár szimering van olaj lehúzó gyűrű... ami megint azt jelenti, hogy mindkét esetben szét kell kapni a motort (bár a dugókat alulról operálnánk)... közben szétrohadt a jobb hátsó küszöb, a hátsó dob is kukás lett, az ülésekre új huzat kell, kormány és váltógomb bőrözés stb stb stb..... kész vagyok nem bírom
Már korábban írtam kisebb bejegyzéseket, amiben az olaj elfogyásáról panaszkodtam.... cseréltünk hengerfej-pakolást, szelepfedél - tömítést és semmi használható eredmény,,,, ugye tavaly nyártól egy elég erős traktor hangja volt, aminek ma végre VÉÉÉGEEE!!!..... ami történt ma..... szimering csere, vezérműtengely csere.... mind a kettő, még nyöszörög valami az ékszíjnál, de erre később ránézünk.... még az a kérdés, hogy honnan jut olaj a hengerekbe.... szóval csendes, de kicsit füstös :( majd még fejlemények...