Mutasd

>> Szerviz2010-12-31

sikeresen kicseréltük a gyűrűket, a hajtókar csapágyakat, be lettek csiszolva a szelepek és felpolíroztuk a szívósort, tegnapelőtt a helyére került a blokk, ma a hengerfej, a többit jövőre :) már nem sok munka, remélem minden a legjobban sikerül! folyt. köv.

 
>> Tuning és extra2010-12-28

a motor készül, gondoltam bevetek valamit, ami általában bejött..... a helyzet a következő:

 
>> Tuning és extra2010-12-27

ma kaptam egy mailt, amiben közölték, a króm oldalindexek megérkeznek még az éven! ejha :))))

 
>> Tuning és extra2010-12-27

Fejegység, a legfontosabb a jel keletkezése, már régebben kinéztem a Pioneer gyár DEH-4200SD névre hallgató modelljét, viszont most jött el az alkalom, hogy meglepjem magam vele, karácsony alkalmából, az első tesztek során maximálisan meg vagyok vele elégedve.... a következő elem a u-Dimension JR 4.300 erősítő lesz, amelyet majd a húsvéti nyúl fog hozni

 
>> Szerviz2010-12-27

Ma, 2010. Dec 27-én a hengerfej mester ember kezébe került, aki kicseréli a szelepeket, valamelyik nap kész lesz, ma megérkeznek a csúszócsapágyak, kezdődik a munka...

 
>> Szerviz2010-12-26

Ma.... igen.... Karácsony második napján kicseréltük a gyűrűket, kedden jön a csapágyazás, ma egyúttal lefújtam a szelepfedelet pirosra :)) azaz rosso szelepfedelem lesz mostantól :))))))))

 
>> Szerviz2010-12-19

még egy utolsó esély.... ha valaki egyáltalán olvassa.... akkor annak írom még 1!! esély :)... elkezdődött az alkatrészek összegyűjtése.... a sárvédő már javítva, kedden megérkeznek a gyűrűk, szelepek már megvannak, szelepszár szimering szintúgy.... amit várok, az a csúszócsapágyak, HF-pakolás, lengőkar, összekötő rúd, visszapillantó, ami vár a kocsira az kormány és váltógomb bőrözés, első - hátsó lökhárító csinosítás, végre a duda!!! megjavítása, kerül bele úgy fejegység, tavasszal vagy nyáron padlólemez bizonyos részeinek javítása, csomagtartó zár javítása, középkonzol karbonoztatása, belső tér csinosítása, üléshuzat, ajtókárpit és végül a hi-fi de csak ha a motor generálozás úgy sikerül, ahogy annak sikerülnie kell!

 
>> Egyéb2010-12-05

igen... mióta motor lett cserélve a kicsikében nem akarja azt, hogy vezessem.... kiesett a féltengely, füstölt, vezmód, és végül ősszel megzúzták oldalról... nem nagy meló, csak 1-2 alkatrész szorul cserére..... tükör, index, lengőkar, egy jó karosszéria lakatos, stb, stb..... nem :) nem csinálom inkább veszek egy új 146 1.8 TS-t, aminek első szlovákiai tulaja ÉN leszek! már jó ideje gyűjtögetem rá a pénzem, remélem sikerül olyat venni, amiben nem csalódom, ezzel a kocsival nagyon megjártam/megjártuk amit tudok az új kiszemeltről: elektromos csomagnyitó, klíma, jó állapotú gyári bőr kormányon és váltógombon, szóval nem olyan, mint a miénk, amit behoztak németországból kb 300 000 km-vel és visszatekerték az órát a kereskedésben :) folytatása (remélem) következik

 
>> Egyéb2010-07-30

feladom..... nem bírom :) még mindig füstöl, ami azt jelenti, hogy szelepszár szimering van olaj lehúzó gyűrű... ami megint azt jelenti, hogy mindkét esetben szét kell kapni a motort (bár a dugókat alulról operálnánk)... közben szétrohadt a jobb hátsó küszöb, a hátsó dob is kukás lett, az ülésekre új huzat kell, kormány és váltógomb bőrözés stb stb stb..... kész vagyok nem bírom

 
>> Szerviz2010-07-17

Már korábban írtam kisebb bejegyzéseket, amiben az olaj elfogyásáról panaszkodtam.... cseréltünk hengerfej-pakolást, szelepfedél - tömítést és semmi használható eredmény,,,, ugye tavaly nyártól egy elég erős traktor hangja volt, aminek ma végre VÉÉÉGEEE!!!..... ami történt ma..... szimering csere, vezérműtengely csere.... mind a kettő, még nyöszörög valami az ékszíjnál, de erre később ránézünk.... még az a kérdés, hogy honnan jut olaj a hengerekbe.... szóval csendes, de kicsit füstös :( majd még fejlemények...