Mutasd

>> Szerviz2012-11-13

Végre eljött a várva-várt nap. Mivel elég sokat költöttem az alkatrészekre, költséghatékony volt egy ismerős műhelyébe elvinni a vasat. Minden szükséges alkatrészt bepakoltam, a szerszámokkal együtt. A művelet 4 órát vett igénybe, különösebb fennakadás nem volt. Amikor megérkeztünk, egy másik 156 látványa fogadott, így ez a szerelés is jól indult. Amit megcsináltunk: olajcsere, vezérlésmódosító csere, vezérlés csere, vízpumpa csere, balansz szíj csere, ékszíj csere, vezető és feszítő görgők cseréje. A következmény az volt, hogy gyönyörűen muzsikál a Twin Spark. Számomra furcsa, szokatlan, de valószínűleg nem lesz nehéz hozzászokni :) km állás: 160 025.

Videó is készült a dologról :)

A vezérlés csere menete:
 - Jobb első kereket le kell venni
-  Belső sárvédőt ki kell csavarozni és kivenni.
 - A generátor meglazítása után az ékszíjat le kell venni,
 - A motor oldalán és tetején lévő műanyag burkolatot le kell csavarozni.
 - Balansz szíjat le kell venni.
 - A szelepfedelet el kell távolítani.
 - A vezérműtengely rögzítő szerszámot fel kell helyezni a szívó oldalon a 2., a kipufogó oldalon a 3. hengerhez, ahogy a második és harmadik képen látható.
 - A feszítő görgő meglazítása/levétele után eltávolítható a vezérműszíj.
 - Vezérlésmódosító cserénél (mint esetemben) ekkor kell kicsavarni a vezérműtengelyből.
-  Az összerakása ugyan ez, fordított sorrendben :)