Blog
2007-07-15
vezérműszíj csere
a tegnapi napon (215819 km-óra állásnál) kicseréltem a vízpumpát, a vezérmű és a balansz szíjakat, a vezérműszíj feszítő és vezető görgőjét, valamint a szivárgó balansz tengely szimmeringjét. Tovább »
2007-06-08
trapézkarok
a két első trapézkart cseréltem ki a konyarstabilizátor szilentjeivel együtt. Tovább »
2007-05-24
sebességváltó
a sebváltó főáttételének kényszerű megváltoztatása után (17 helyett 16 fogú meghajtófogaskerék) a vártnál nagyobb a sebességcsökkenés. 3.-ban a leszabályzáskori 170 helyett csak 160-at, 5.-ben 5500 fordulatnál a korábbi 200 helyett csak 180 futja meg. a gyorsulása igaz 5.-ben érezhetően javult, a Tovább »
Autó adatlap
- Típus:155 2,0 TS 16V Sport
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:nero
- Extrák:
a sport változatra jellemző gyári extrák, egy JVC-KD-DV5101 DVD/CD mp3 lejátszóval kiegészítve. - Egyéb:
2006. januárban teljes motorfelújításon esett át.
3 éves korától van nálam, 72 e km-rel vettem s jelenleg 184 e km van a kicsikében, az első vezérműszíjcserére 104 e km-nél volt, majd 40 e km után lefogazott a szíj, majd újabb 20 e km után szelep elégés következett.
S most 2005 karácsonyán a vízpumpa csapágy törés okozta vezérműszíj átugrás két szeleptányér leszakadását okozta, amely a dugattyú átszakadásához vezetett.
S így szívműtét következett.
A környezetem megrökönyödése ellenére kitartok a márkánál, mivel ezekről nem a konstrukció, hanem a szervíz háttér tehet.
május 17.
megkaptam a mai postával szelepfedél borítást, mindjárt le is cseréltem.
május 20.
készülünk a műszakivizsgára
május 25.
sikeres műszaki vizsgát tettünk
június 17.
Soproni találkozó
június 20.
felkerültek a matricák
június 30.
mini talit tartottunk
július 27.
akkumulátor csere
augusztus 6.
második olajcsere a motorgenerál után 193857 km-nél.
augusztus 17.
zöldkártya megújítva
augusztus 25.
kikerült a Blaupunkt, a helyét egy JVC DVD lejátszó foglalta el, már csak egy LCD monitor hiányzik
október 20.
kigyulladt a töltést jelző lámpa, meghalt a generátorom
október 21.
Kaposújlaki találkozó töltés nélkül
október 23.
generátor csere
november 4.
felkerültek a téli papucsok
december 9.
Kaposvár-Bánya-i találkozó
2007.
február 7.
vízpumpa csere
február 8.
olajcser 204.838 km állásnál
február 14.
megérkeztek a féktárcsák
február 18.
vezérműszíj utánállítás, vezetőgörgő cserével 205.388 km állásnál
február 19.
első féktárcsák és betétek cseréje 205.475 kmóra állásnál
február 25.
205.746 km-nél generátor ékszíj és pollenszűrő csere
március 6.
légkondi csapágy csere
március 7.
téli gumik felnivel le, nyári gumik felnivel fel
március 17.
206.553 kmóra állásnál generátorcsere
április 24.
eltűnt az ötödik sebesség!
április 25.
megvan az eltűnt 5. okozója, eltörött a meghajtott tengely
április 27.
váltófelújítás kész