sztane - főkép

Mióta eldöntöttem, hogy eladom egymás után jöttek elő javítandó feladatok.
Hétfőn olyan hangja volt a motornak, hogy a szervizet meglátogatva azt javasolták, hogy egy métert se menjek vele.
Mára kiderült, hogy a közel egy éve kicserélt főtengely szíjtárcsa adta meg magát.
Most garantált minőségű került bele.

 

A mai napon tervezetten a szervizben kicserélésre került a mellső ABS jeladó, s ezzel az összes hiba eltűnt a rendszerből, minden működik. km óra állás 255830.

 

A fékkopás jelző visszajelzését követően megrendelésre került a mellső féktárcsák és betétek cseréje, ami a mai napon megtörtént.
időközben az ABS,ASR, a VDC és a vHill Holder is hibát jelzett, amely mint kiderült az egyik mellső ABS jeledó meghibásodás miatt jelez hibát. a jeladó is megrendelésre került

 

250270 km-óra állásnál megtörtént az olaj és szűrőcsere

 

a mellső abroncsokat durrdefekt okán azonnal cserélni kellett, s így átmenetilag használt abroncsok kerültek fel

 

A részecskeszűrő után kétszer hibaüzenettel vészmódba kapcsolt, s mind a kétszer regenerációs hibával
hibakód kitörlés után is újra előjött a jelzés, s ekkor a kényszer regenerációt indították el, amely megoldotta a problémát
a kényszer reg alatt csak egyszer volt egy kisebb füstpamacs, igaz a kipufogó cső környékén megolvadt az alvázvédő, óriási hővel zajlott le a folyamat
azóta nem veszek észre egy csepp füstöt sem

 

végre megvan a hiba oka, részecskekszűrő kuka, kiiktatva versenyautóként működött,
de kapott egy új részecskeszűrőt, áldozva a zöldítés oltárán

 

újra mozgásképtelen a Brera, nulla turbónyomás, füst, nincs jártányi ereje sem ezért újra autómentés

 

Két hét telt el az autómentőn megtett km-ek óta.
Turbócsere, turbóvezérlőszelep csere és részecskeszűrő tisztítást követően újra használatban a Brera 230.557 kmóra állásnál

 

Ma az autó cserben hagyott, autómentővel került szervízbe