A mai napon volt egy kis időm, s a mosás előtt kicseréltem a bal oldali ködlámpát.
A mai napon megérkezett a ködlámpám, már csak egy kis szabadidő kellene a cseréhez.
a mai napon egy gyors sterimobos mosásra szántam rá magam, s ekkor vettem észre, hogy a jobb első ködlámpám üvege kitört. tegnap előtt kaptam egy szemből jövő kamiontól kavicszáport, de ekkor csak a szélvédőt vizsgáltam át, nem is gondoltam a lámpákra.
indulhat a beszezés.
ma végre rászántam magam a rendszám megvilágító izzó cseréjére, a rendszámot is le kellett vennem, hogy a foglalatot ki tudjam venni. valamit elronthattam. mert visszarakás után nem marad a helyén a lápa, de nem volt időm elmélkedni, hogy mi az oka, mert sietnem kellett.
tegnap este 3 kollégát, kolléganőt vittem el egy testületi ülésre, s a hátra beszálló utasok csak álltak az autó mellett bebocsátásra várva.
gyorsan kiugrottam, s elnézést kértem tőlük, hogy a két hátsó kilincset "otthon felejtettem"
vidáman kezdődött az este.
tegnap megkaptam, s így ma felkerültek a pirelli sottozero winter 210 téligumik alufelnistől a gépsárkányra
ma átléptük az együtt töltött 10 ezredik km-t
alig cseréltem ki a mellső helyzetjelző izzót, ma újra kigyulladt a sárga lámpicsku, s a jobb oldali rendszám megvilágító izzó adta meg magát.
kezelési utasítás elő, megnéztem a csere mikéntjét, de a csere elhalasztva, mert ilyen izzó nem áll rendelkezésemre
majdnem napra pontosan két hónap után kiégett a jobb oldali helyzetjelző izzóm, egy hétig halogattam a cserét
beszélgettünk, nézelődtünk, fotóztunk. finomakat ettünk, s egy picit fáztunk.
s éppen hazaértünk a forma 1-re